Mazda3 BM PE 2014 Skyactiv-G 120KM sedan, soul red
1, 2
Mazda 3 BM PE 2014 Skyactiv-G 120KM sedan, soul red, SkyEnergy
Silnik SkyActive-G 2.0 120 KM, skrzynia manualna
• Pojemność – 1998 ccm
• Moc max: 120 KM/6000rpm
• Maks. Moment obrotowy: 210 Nm/4000rpm
• Średnica cylindra i skok tłoka: 83,5 x 91,2 mm
• Stopień sprężania: 14.0:1
• Poziom emisji: euro V
• Liczba zaworów na cylinder: 4
• Pojemność zbiornika paliwa: 51 l
• Prędkość maksymalna: 198 km/h
• Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.8 s
• Emisja CO2: 119 g/km
• Zużycie paliwa:
Cykl miejski: 6.5 l/100km
Cykl pozamiejski: 4.3 l/100km
Cykl mieszany: 5.1 l/100km
• Minimalna średnica zawracania: 11,4 m
• Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 1815 kg (w tym Przód / tył: 935 / 880 kg
• Maksymalne obciążenie dachu: 75 kg
• Masa własna wraz z kierowcą (75 kg): 1272 kg
• Pojemność bagażnika, zgodnie z VDA: 419l
• Prześwit pod pojazdem – bez obciążenia: 155 mm
• Rozstaw osi: 2700 mm
Wersja SkyEnergy – wyposażenie:
• ABS+EBD+EBA
• DSC+TCS
• TPMS – system monitorowania ciśnienia w oponach
• HLA – układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu
• Przednie i boczne poduszki powietrzne
• Kurtyny powietrzne
• System wspomagający hamowania SCBS zapobiegający kolizjom przy małych prędkościach
• System monitorowania tyłu pojazdu RVM ostrzegający o pojazdach znajdujących się w martwym polu
• Światła przeciwmgielne
• I-stop – system automatycznie wyłączający silnik na postoju
• Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
• Komputer pokładowy
• Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
• Elektrycznie składane lusterka
• Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
• Elektro-chromatyczne lusterko wsteczne
• System multimedialny HMI na konsoli środkowej
• Zestaw bluetooth
• Układ utrzymywania stałej prędkości jazdy (Tempomat)
• Czujnik deszczu i zmierzchu
• Podgrzewane fotele przednie
• Czujniki parkowania tył
• Wyświetlacz wielofunkcyjny – 7"
• Skórzana kierownica i dźwignia zmiany biegów
• Lusterka w osłonach przeciwsłonecznych z podświetlaniem
• Podświetlany schowek przed pasażerem
• Podłokietnik z tyłu z uchwytem na dwa kubki
• Niezależnie składane fotele w drugim rzędzie 40:60
• Kierunkowskazy wbudowane w lusterka boczne
• Lakier metalic – soul red
• Przyciemniane szyby tylne boczne
• Koła wraz z oponami letnimi – 215/45/R18 – felgi aluminiowe
• Koła wraz z oponami zimowymi – 205/60/R16 – felgi aluminiowe
Wyposażenie dodatkowe:
. System nawigacji
. Alarm antywłamaniowy
. Podstopnica
. Listwy progowe oryginalne
. Kamera cofania
Silnik SkyActive-G 2.0 120 KM, skrzynia manualna
• Pojemność – 1998 ccm
• Moc max: 120 KM/6000rpm
• Maks. Moment obrotowy: 210 Nm/4000rpm
• Średnica cylindra i skok tłoka: 83,5 x 91,2 mm
• Stopień sprężania: 14.0:1
• Poziom emisji: euro V
• Liczba zaworów na cylinder: 4
• Pojemność zbiornika paliwa: 51 l
• Prędkość maksymalna: 198 km/h
• Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.8 s
• Emisja CO2: 119 g/km
• Zużycie paliwa:
Cykl miejski: 6.5 l/100km
Cykl pozamiejski: 4.3 l/100km
Cykl mieszany: 5.1 l/100km
• Minimalna średnica zawracania: 11,4 m
• Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 1815 kg (w tym Przód / tył: 935 / 880 kg
• Maksymalne obciążenie dachu: 75 kg
• Masa własna wraz z kierowcą (75 kg): 1272 kg
• Pojemność bagażnika, zgodnie z VDA: 419l
• Prześwit pod pojazdem – bez obciążenia: 155 mm
• Rozstaw osi: 2700 mm
Wersja SkyEnergy – wyposażenie:
• ABS+EBD+EBA
• DSC+TCS
• TPMS – system monitorowania ciśnienia w oponach
• HLA – układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu
• Przednie i boczne poduszki powietrzne
• Kurtyny powietrzne
• System wspomagający hamowania SCBS zapobiegający kolizjom przy małych prędkościach
• System monitorowania tyłu pojazdu RVM ostrzegający o pojazdach znajdujących się w martwym polu
• Światła przeciwmgielne
• I-stop – system automatycznie wyłączający silnik na postoju
• Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
• Komputer pokładowy
• Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
• Elektrycznie składane lusterka
• Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
• Elektro-chromatyczne lusterko wsteczne
• System multimedialny HMI na konsoli środkowej
• Zestaw bluetooth
• Układ utrzymywania stałej prędkości jazdy (Tempomat)
• Czujnik deszczu i zmierzchu
• Podgrzewane fotele przednie
• Czujniki parkowania tył
• Wyświetlacz wielofunkcyjny – 7"
• Skórzana kierownica i dźwignia zmiany biegów
• Lusterka w osłonach przeciwsłonecznych z podświetlaniem
• Podświetlany schowek przed pasażerem
• Podłokietnik z tyłu z uchwytem na dwa kubki
• Niezależnie składane fotele w drugim rzędzie 40:60
• Kierunkowskazy wbudowane w lusterka boczne
• Lakier metalic – soul red
• Przyciemniane szyby tylne boczne
• Koła wraz z oponami letnimi – 215/45/R18 – felgi aluminiowe
• Koła wraz z oponami zimowymi – 205/60/R16 – felgi aluminiowe
Wyposażenie dodatkowe:
. System nawigacji
. Alarm antywłamaniowy
. Podstopnica
. Listwy progowe oryginalne
. Kamera cofania
Ostatnio edytowano 4 cze 2018, 18:50 przez czarmi, łącznie edytowano 14 razy
No i bomba!!!!
Trzeba klubowe podkładki nabyć żeby wiedzieć kto co i gdzie
Mialem wczoraj podjechać ale zanim z pracy wyszedłem to juz 22:00 była a dotarcie na spora by mi 30min zajęlo wiec odpuściłem
Trzeba klubowe podkładki nabyć żeby wiedzieć kto co i gdzie
ragun napisał(a):jak na razie nikt BM-kami nie przyjeżdża
Mialem wczoraj podjechać ale zanim z pracy wyszedłem to juz 22:00 była a dotarcie na spora by mi 30min zajęlo wiec odpuściłem
W dniu dzisiejszym w swojej M3 zamontowałem wideorejestrator Mio MiVue 528.
Kierowałem się sposobem wcześniejszego montażu wideorejestratora przez kolegę KMBak w swojej M3 BL. Dzięki, wskazówki bardzo się przydały.
Dokupiłem 2m przedłużacz gniazda zapalniczki i po połączeniu z 2 m oryginalnym przewodem z końcówką do gniazda zapalniczki, puściłem kabel pod podsufitką i między plastikami przedniego słupka A, dalej pod uszczelką w otworze na przednie drzwi, pod plastykiem w dolnej ich części, a następnie pod tylną częścią fotela pasażera, gdzie połączony jest oryginalny kabel, z przedłużaczem gniazda zapalniczki. Stamtąd do podłokietnika, gdzie jest samo gniazdo zapalniczki. W miejscach w których uważałem za stosowne, przyczepiłem zakupione wcześniej "przylepce pod nóżki meblowe", tak aby przewody będące na wierzchu, nie latały podczas jazdy.
Osobiście nie cierpię jak jakiekolwiek kable "dyndają" mi w okolicach przedniej szyby samochodowej.
Nic w aucie nie musiałem demontować, a wszystko jest leciutko wciśnięte pod wyżej opisaną podsufitkę oraz uszczelki.
W czasie jazdy podczas ostatnich tygodni, nastąpiło kilka przypadków, które utwierdziły mnie w przekonaniu, że takie urządzenie powinienem zakupić. Tak też zrobiłem .
Wygląda to mniej więcej tak:
Kierowałem się sposobem wcześniejszego montażu wideorejestratora przez kolegę KMBak w swojej M3 BL. Dzięki, wskazówki bardzo się przydały.
Dokupiłem 2m przedłużacz gniazda zapalniczki i po połączeniu z 2 m oryginalnym przewodem z końcówką do gniazda zapalniczki, puściłem kabel pod podsufitką i między plastikami przedniego słupka A, dalej pod uszczelką w otworze na przednie drzwi, pod plastykiem w dolnej ich części, a następnie pod tylną częścią fotela pasażera, gdzie połączony jest oryginalny kabel, z przedłużaczem gniazda zapalniczki. Stamtąd do podłokietnika, gdzie jest samo gniazdo zapalniczki. W miejscach w których uważałem za stosowne, przyczepiłem zakupione wcześniej "przylepce pod nóżki meblowe", tak aby przewody będące na wierzchu, nie latały podczas jazdy.
Osobiście nie cierpię jak jakiekolwiek kable "dyndają" mi w okolicach przedniej szyby samochodowej.
Nic w aucie nie musiałem demontować, a wszystko jest leciutko wciśnięte pod wyżej opisaną podsufitkę oraz uszczelki.
W czasie jazdy podczas ostatnich tygodni, nastąpiło kilka przypadków, które utwierdziły mnie w przekonaniu, że takie urządzenie powinienem zakupić. Tak też zrobiłem .
Wygląda to mniej więcej tak:
Ostatnio edytowano 29 sty 2015, 18:27 przez czarmi, łącznie edytowano 1 raz
Fajny samochodzik w pięknym kolorze
Dobrze, że postarałeś się poukrywać przewody. Proponowałbym w wolnej chwili poodchylać plastiki na słupku A i progu aby nawet przewód zasilający wsadzić pod spód. Myślę, że wystarczy tam tylko na siłę wcisnąć i to wystarczy bez wypinania panelu
Dobrze, że postarałeś się poukrywać przewody. Proponowałbym w wolnej chwili poodchylać plastiki na słupku A i progu aby nawet przewód zasilający wsadzić pod spód. Myślę, że wystarczy tam tylko na siłę wcisnąć i to wystarczy bez wypinania panelu
Wczoraj, podczas oczekiwania na światłach zauważyłem u siebie takie coś, więc dlaczego by nie utrwalić tego na zdjęciu. Tym bardziej, że cyferki ładnie się komponują.
Sedan też super rozważałem taką opcję,ale po pierwsze zależało mi na mocniejszym silniku i wcześniej miałem Mazdę 6 w sedanie także chciałem zmiany.Twój egzemplarz to jakby szóstka .Ma auto charakter życzę spokojnej jazdy i od przeglądu do przeglądu bez awarii.
Mario12 napisał(a):wcześniej miałem Mazdę 6 w sedanie także chciałem zmiany.Twój egzemplarz to jakby szóstka .Ma auto charakter życzę spokojnej jazdy i od przeglądu do przeglądu bez awarii.
Dzięki i wzajemnie. Ja z kolei wcześniej posiadałem dwa ostatnie auta hatchback i stąd ta zmiana.
Pozdrawiam.
Wczoraj u jednego z dealerów zamówiłem do swojej Mazdy listwy progowe oraz kompletne koła 18". Wzór felg nr 63, opony Falken ZE 914. Taki prezencik dla niej bez specjalnej okazji. Dostawa i montaż na początku przyszłego tygodnia. Jeśli ktoś jest zainteresowany, to odsprzedam swoje dotychczasowe Toyo 205/60R16 Nanoenergy R38. Ogłoszenie w dziale "sprzedam". Już nieaktualne – sprzedałem.
Ostatnio edytowano 6 lip 2015, 12:42 przez czarmi, łącznie edytowano 1 raz
Dzięki.
Racja, i to nie tylko wizualny, bo trochę inaczej prowadzi się auto. Może również być tak, że będzie trochę więcej paliła (szersze opony i w sumie cięższe koła), ale efekt tego jest wart
Racja, i to nie tylko wizualny, bo trochę inaczej prowadzi się auto. Może również być tak, że będzie trochę więcej paliła (szersze opony i w sumie cięższe koła), ale efekt tego jest wart
Można wiedzieć ile taka impreza kosztuje
Ciekawi mnie czy można dokupić osobno felgi z wersji SkyPassion (myślę akurat o M6).
Ciekawi mnie czy można dokupić osobno felgi z wersji SkyPassion (myślę akurat o M6).
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości