Witajcie,
rok temu mechanik zmienił mi przepustnicę na inną, próbując rozwiązać problem spadających i falujących obrotów. Nie pomogło. Czyścił silnik krokowy, przepustnicę i wymontował tps, więc stwierdziłem, że zamówię używaną przepustnicę, w której nic nie było ruszane (głównie TPS).
Przyszła przepustnica oznaczona ZL. Ta zamontowana przez mechanika to Z2.
Jaka jest prawidłowa do mojej wersji? 323f BA 1.5 Z5 lift 1997
Zamówiona jest podobna, ale jednak różni się. Nie ma jednego z wyjść (najgrubsza rurka i jednego podłączenia elektronicznego – widoczne na zdjęciach poniżej).
Będę wdzięczny za informacje.
Zobacz całą galerię | Aukcjoner.pl – darmowe galerie na Allegro
Jaka przepustnica 323f BA 1.5 Z5 lift 1997?
Strona 1 z 1
Przecież ustawić TPS to żaden problem. A skąd będziesz miał pewność, że jak kupisz nową przepustnicę, to nie będzie wymagać regulacji?
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
Wymontować i założyć przepustnicę potrafię, ale ustawić tps niestety nie. Pytałem sprzedawcę, czy było grzebane i czy samochód chodził do końca równo – potwierdził. Faktycznie nie było nic tam ruszane jak widzę po zdjęciu, jednak trafiła mi się inna przepustnica, z dodatkowym wlotem (chyba powietrza).
W serwisie Mazdy w Łodzi za ustawienie TPS – 950 zł netto.
Czy ktoś zna symbole przepustnic do BA i która posuje do mojego?
W serwisie Mazdy w Łodzi za ustawienie TPS – 950 zł netto.
Czy ktoś zna symbole przepustnic do BA i która posuje do mojego?
- Od: 18 paź 2008, 16:25
- Posty: 21
- Skąd: Łódź
- Auto: 323f 97 1.5
Uparcie chcesz się w koszta pchać. 950 za ustawienie TPS? Nieżle, jak za coś co można samemu zrobić w minutę. Na forum nawet masz gdzieś fotorelacja. Proponowałbym Ci od tego zacząć.
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
Taka przepustnica w z5 nie występowała chyba że się mylę ja w z5 z 1995 miałem właśnie Z2 a ustawienie TPS to tak jak piszą koledzy pryszcz kwestia 5-10 min na szczelinomierz lub miernik
lukascz – jesteś już na Forum od paru lat więc dlaczego nie stosujesz się do podziału działów technicznych zakładając temat nie tutaj gdzie trzeba?
Szukajka nic ci nie podpowiedziała??
Mi wspomina ona coś o przepustnicy oznaczonej jako Z9 a nie Z2 do poliftowej wersji twego silnika
Dlatego warto z niej czasem skorzystać.
Regulacja TPS tak jak piszą koledzy jest dosyć prostym zabiegiem więc płacić 950PLN to trochę przesada.
Zresztą nawet po zakupie drugiej przepustnicy to jednak warto skontrolować jej ustawienie.
W kwestii oznaczeń przepustnic to niech może się wypowie kolega arafal21
Szukajka nic ci nie podpowiedziała??
Mi wspomina ona coś o przepustnicy oznaczonej jako Z9 a nie Z2 do poliftowej wersji twego silnika
Dlatego warto z niej czasem skorzystać.
Regulacja TPS tak jak piszą koledzy jest dosyć prostym zabiegiem więc płacić 950PLN to trochę przesada.
Zresztą nawet po zakupie drugiej przepustnicy to jednak warto skontrolować jej ustawienie.
W kwestii oznaczeń przepustnic to niech może się wypowie kolega arafal21
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Powinna byc przpustnica Z9 , ktos juz probowal zmian przepustnic i jest tylko gorzej, ja sam tez jak mialem z Z2 to ni cholery nie pracowal silnik na niej.
Tak czy inaczej przepustnice kup Z9 , wiadome trzeba ją wyczyscic i ustawic TPS i wolne obroty.
Ustawienie TPS jest baaaaaaaardzo latwe, kup miernik za 20zl i sam to zrobisz bez zadnego problemu, 950zl za ustawienie to cos to nie tak ..
Tak czy inaczej przepustnice kup Z9 , wiadome trzeba ją wyczyscic i ustawic TPS i wolne obroty.
Ustawienie TPS jest baaaaaaaardzo latwe, kup miernik za 20zl i sam to zrobisz bez zadnego problemu, 950zl za ustawienie to cos to nie tak ..
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Trochę odkopie temat.
Moja Madzia jest 1996 roku ale ma silnik przeszczepiony z Mazdy z 1998 roku. Mam problem z krokowcem – przynajmniej tak mi sie wydaj. Chciałbym kupić drugą przepustnicę, wyczyścić ją i zamontować. Pytanie to jaką przepustnicę powinienem kupić?
Z4, Z9? Gdzie znaleźć oznaczenie przepustnicy?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Moja Madzia jest 1996 roku ale ma silnik przeszczepiony z Mazdy z 1998 roku. Mam problem z krokowcem – przynajmniej tak mi sie wydaj. Chciałbym kupić drugą przepustnicę, wyczyścić ją i zamontować. Pytanie to jaką przepustnicę powinienem kupić?
Z4, Z9? Gdzie znaleźć oznaczenie przepustnicy?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Na przepustnicy jest przecież naklejka. A masz może VIN auta, z którego jest przeszczep?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość