Mercedes-Benz C55 AMG `06
Cześć,
Jako, że Mazda szuka nowego domu postanowiłem opisać mój aktualny "projekt" – chociaż to duże słowo
Auto to Mercedes-Benz C55 AMG z wolnossącym silnikiem V8 5.4 M113. Jest to wyjątkowa wersja po pierwsze dlatego, że wyszło tego modelu w latach 2004-2006 tylko 4600 sztuk, a po drugie jest to jeden z nielicznych modeli AMG, który ma inny wygląd od wersji bazowej, nawet z pakietem spojlerów. C55 AMG jest dłuższy od zwykłej C-klasy o około 10cm, ponieważ cały przód jest przejęty z CLK aby zmieścić motor v8 Przy okazji usztywniono też nadwozie, inne jest zawieszenie (amortyzatory, sprężyny) oraz hamulce (345mm z przodu) oraz oprogramowanie skrzyni 5g-tronik. Oczywiście wnętrze też jest inne.
W moim egzemplarzu założony jest tzw Stage II od duńskiego tunera KLEEMANN, czyli zmienione są kolektory wydechowe oraz kompletny wydech z X-pipem oraz zrobiony jest program ze zdjętym ogranicznikiem prędkości. Auto jest z zupełnego końca produkcji, czyli z 2006 roku gdzie wprowadzono już wszelkie poprawki z poprzednich lat oraz zamontowano prawdziwe łopatki, a nie przyciski do zmiany biegów.
Kleemann na swojej stronie twierdzi, że stage K2 to 415km na silniku.
Auto wygląda tak:
Brzmi tak:
A z włączoną kontrolą trakcji jedzie tak:
Zmierzone osiągi Vectorem to 4,7s/100 oraz 13,2 na ćwiartke. W kolejnym sezonie mam plan kupić nowe opony to sądzę, że ten czas jeszcze trochę do poprawienia. Auto daje kompletne inne wrażenia z jazdy – Mazda była lekka i zwinna, to jest bombowiec nurkująco-niszczący
Jako, że Mazda szuka nowego domu postanowiłem opisać mój aktualny "projekt" – chociaż to duże słowo
Auto to Mercedes-Benz C55 AMG z wolnossącym silnikiem V8 5.4 M113. Jest to wyjątkowa wersja po pierwsze dlatego, że wyszło tego modelu w latach 2004-2006 tylko 4600 sztuk, a po drugie jest to jeden z nielicznych modeli AMG, który ma inny wygląd od wersji bazowej, nawet z pakietem spojlerów. C55 AMG jest dłuższy od zwykłej C-klasy o około 10cm, ponieważ cały przód jest przejęty z CLK aby zmieścić motor v8 Przy okazji usztywniono też nadwozie, inne jest zawieszenie (amortyzatory, sprężyny) oraz hamulce (345mm z przodu) oraz oprogramowanie skrzyni 5g-tronik. Oczywiście wnętrze też jest inne.
W moim egzemplarzu założony jest tzw Stage II od duńskiego tunera KLEEMANN, czyli zmienione są kolektory wydechowe oraz kompletny wydech z X-pipem oraz zrobiony jest program ze zdjętym ogranicznikiem prędkości. Auto jest z zupełnego końca produkcji, czyli z 2006 roku gdzie wprowadzono już wszelkie poprawki z poprzednich lat oraz zamontowano prawdziwe łopatki, a nie przyciski do zmiany biegów.
Kleemann na swojej stronie twierdzi, że stage K2 to 415km na silniku.
Auto wygląda tak:
Brzmi tak:
A z włączoną kontrolą trakcji jedzie tak:
Zmierzone osiągi Vectorem to 4,7s/100 oraz 13,2 na ćwiartke. W kolejnym sezonie mam plan kupić nowe opony to sądzę, że ten czas jeszcze trochę do poprawienia. Auto daje kompletne inne wrażenia z jazdy – Mazda była lekka i zwinna, to jest bombowiec nurkująco-niszczący
Ostatnio edytowano 4 wrz 2016, 23:49 przez weede, łącznie edytowano 1 raz
Adrenaline Addiction.
Piękny messerschmitt Brzmienie to jednak zupełnie inna liga niż nawet KL-ZE+eaton, można dzieci straszyć, osiągi też konkretne i w sumie bez większego wysiłku dla auta.
Bardzo przyjemne auto. Nie czuć żeby mocy było w nadmiarze – wszystko w tym samochodzie jest przygotowane na te osiągi. Bardzo duży plus za to, że nie jest to żaden wybity strucel. Nic nie puka, nic nie stuka poczynając na zawieszeniu a na elementach wnętrza kończąc. Gratuluję zakupu.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Ten samochód nie brzmi on po prostu WARCZY i to jest Qwa to co tygryski lubią najbardziej
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Nie przesadzałbym. Ale jest bardzo przyjemny. Nie dziwię się, że uzależnia.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Piękna dwieścietrójka AMG Pracując w aso MB takiej nie spotkałem...
Za to po jazdach E-klasą 211 55 AMG sądziłem, że nie ma lepszego sedana z gwiazdą ... a tu o to proszę, weede zaskakuje
Autko jak najbardziej na liście do mojego "garażu marzeń"
Dobrej jazdy!
Tak mi się przypomniało, więc podlinkuję
https://czesci.mercedes-benz.pl/?str=2& ... =33&id=308
a tu proszę, mata do bagażnika
Za to po jazdach E-klasą 211 55 AMG sądziłem, że nie ma lepszego sedana z gwiazdą ... a tu o to proszę, weede zaskakuje
Autko jak najbardziej na liście do mojego "garażu marzeń"
Dobrej jazdy!
Tak mi się przypomniało, więc podlinkuję
https://czesci.mercedes-benz.pl/?str=2& ... =33&id=308
a tu proszę, mata do bagażnika
PIĘKNY <3
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Fajne autko, daje niezłe wrażenia z jazdy, miałem w203 w uturbionej benzynie, sporym problemem jest układ wspomagania i podobnie jak w Mazdach – blachy ...
Powodzenia i szerokości.
Powodzenia i szerokości.
-
makmarc
Piękny Mercedesik!!!
Tylko pozazdrościć tej przyjemności z jazdy :–)
Tylko pozazdrościć tej przyjemności z jazdy :–)
Gratulacje Moje niespełnione marzenie ! Pełna zazdrość
Dopisano 04 wrz 2016 22:57:
BTW auto nie było kupione w Szczecinie ?
Dopisano 04 wrz 2016 22:57:
BTW auto nie było kupione w Szczecinie ?
najlepszy wybór po Maździe jaki mogłeś dokonać .
Zazdroszczę i śledzę temat
Zazdroszczę i śledzę temat
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Młodzi pewnie dłuższą drogą jechali?
Zależy do czego, jako auto na codzień, albo do jazdy po autostradzie na pewno nie Jako torowo-uliczna zabawka na pewno Evo o tej mocy byłoby lepsze, aczkolwiek IX jeszcze nie była tak cywilizowana do jazdy na codzień jak X.
mx-3lover napisał(a):DARO MAZDA 323 napisał(a):najlepszy wybór po Maździe jaki mogłeś dokonać.
Lepszym pomysłem byłby EVO IX.
Nie wiem czy lepszym ale na pewno droższym
Znam ten egzemplarz i na prawdę jest świetnie utrzymany. Serwisowany w ASO i właściciel nigdy go nie męczył za bardzo
weede wiesz co kupił poprzedni właściciel ?
Zazdrość raz jeszcze
Piękne auto! Tata miał c220cdi w203 2005 w super stanie, ale jedna AMG to klasa sama w sobie.
W Brodnicy jeździ jedno srebrne i też jest na sprzedaż :–)
W Brodnicy jeździ jedno srebrne i też jest na sprzedaż :–)
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości