Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK
Na Motulu 300V Competition 15W50
Zauważyłem też, że bagnety K8, ZE różnią się oznaczeniem poziomu min/max. (wysokością skali) Do K8 wchodzi około 500ml wiecej gdy zalejemy do np. max.
Zauważyłem też, że bagnety K8, ZE różnią się oznaczeniem poziomu min/max. (wysokością skali) Do K8 wchodzi około 500ml wiecej gdy zalejemy do np. max.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
No to spora różnica zakładając że między min a max jest ok 800ml.Gdy wskazuje 3/4 stanu faktycznie jest min a to już krok od unfala.
Ogólnie współczuję ,tyle kasy i czasu zainwestowane.
Ogólnie współczuję ,tyle kasy i czasu zainwestowane.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Nie ma co współczuć, trzeba się cieszyć razem ze mną. Koniec jazdy tym shitem. Oglądać CRX'y a kupić MX-3.
Od min do max jest 1 litr wg manuala.
Zdjęcie bagnetu kl-ze:
Po awarii jak sprawdzałem ilość oleju, to poziom był poniżej minimum ale lekko powyżej literki L. Jak byłem oglądać kl-ze u Shinbu porównywaliśmy bagnety i bagnet z K8 ma identyczną długość, różni się umiejscowieniem całej miarki. W k8 jest ona wyżej. Wygląda to tak, że zalewam do max, sprawadzając bagnetem klze, a jak sprawdzę k8 wyjdzie, że trzeba dolać około 500 ml.
Dopisano So, 8 lip 2017, 21:23:
Tak to wygląda na 4 cylindrze:
Takie cuda wyleciały z kolektora:
Biorąc pod uwagę ile oleju wyleciało z kolektora, ile wypaliłem jak zjeżdżałem jak była za mną chmura dymu oraz, że nie świeciła się kontrolka od ciśnienia oleju nie można wykluczyć innych przyczyn awarii.
Jak patrze na to zastanawiam się jak to się stało, że dałem się na to wszystko namówić.
Jak będziecie grzeczni pokaże Wam później jak wyglądają awarie KLDE/KLZE w Stanach.
Stay tuned, KLZE Power.
Projekt wystawiam na sprzedaż na części, można pytać o dosłownie każdą część. Na chwilę obecną zarezerwowane są wałki KL31.
Od min do max jest 1 litr wg manuala.
Zdjęcie bagnetu kl-ze:
Po awarii jak sprawdzałem ilość oleju, to poziom był poniżej minimum ale lekko powyżej literki L. Jak byłem oglądać kl-ze u Shinbu porównywaliśmy bagnety i bagnet z K8 ma identyczną długość, różni się umiejscowieniem całej miarki. W k8 jest ona wyżej. Wygląda to tak, że zalewam do max, sprawadzając bagnetem klze, a jak sprawdzę k8 wyjdzie, że trzeba dolać około 500 ml.
Dopisano So, 8 lip 2017, 21:23:
Tak to wygląda na 4 cylindrze:
Takie cuda wyleciały z kolektora:
Biorąc pod uwagę ile oleju wyleciało z kolektora, ile wypaliłem jak zjeżdżałem jak była za mną chmura dymu oraz, że nie świeciła się kontrolka od ciśnienia oleju nie można wykluczyć innych przyczyn awarii.
Jak patrze na to zastanawiam się jak to się stało, że dałem się na to wszystko namówić.
Jak będziecie grzeczni pokaże Wam później jak wyglądają awarie KLDE/KLZE w Stanach.
Stay tuned, KLZE Power.
Projekt wystawiam na sprzedaż na części, można pytać o dosłownie każdą część. Na chwilę obecną zarezerwowane są wałki KL31.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
ten sam laweciarz?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Nawet na suchym bagnecie nie powinien się od razu zatrzeć. Coś jeszcze było na rzeczy.
Na zdjęciu głowicy to część gniazda zaworowego – dobrze widzę?
Może za ciepło było od tego afr 15?
Szkoda, że z hajsem krucho bo bym Ci pomógł wyleczyć się troche z tego czerwonego błędu
Na zdjęciu głowicy to część gniazda zaworowego – dobrze widzę?
Może za ciepło było od tego afr 15?
Szkoda, że z hajsem krucho bo bym Ci pomógł wyleczyć się troche z tego czerwonego błędu
Tak, dobrze widzisz.
To nie wina AFR.
Na razie czekam na klucz 26 do wykręcenia wałków i spróbuję dojść do tego co się stało.
KLDE/KLZE reszta świata:
https://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701258496
http://www.club323f.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=50725
https://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701295077&page=2
https://forums.probetalk.com/showthread.php?p=1924089093
To nie wina AFR.
Na razie czekam na klucz 26 do wykręcenia wałków i spróbuję dojść do tego co się stało.
KLDE/KLZE reszta świata:
https://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701258496
http://www.club323f.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=50725
https://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701295077&page=2
https://forums.probetalk.com/showthread.php?p=1924089093
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Taka sytuacja
Już wiadomo co było przyczyną awarii...
Najlepsze jest to, że nie przekraczałem 7k obr. od naprawy. Wnioski wyciągnijcie sami. Tym razem nie miałem tyle szczęścia i zawór spadł na tyle nisko, że doszło do poważniejszej kolizji.
Tak, żeby nie było Wam smutno Mazdomaniacy, Hondzie też się to zdarza i to w K20, w jakimś Lotku. https://honda-tech.com/forums/road-racing-autocross-time-attack-19/k-series-liability-destruction-testing-1302267/
Już wiadomo co było przyczyną awarii...
Najlepsze jest to, że nie przekraczałem 7k obr. od naprawy. Wnioski wyciągnijcie sami. Tym razem nie miałem tyle szczęścia i zawór spadł na tyle nisko, że doszło do poważniejszej kolizji.
Tak, żeby nie było Wam smutno Mazdomaniacy, Hondzie też się to zdarza i to w K20, w jakimś Lotku. https://honda-tech.com/forums/road-racing-autocross-time-attack-19/k-series-liability-destruction-testing-1302267/
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Nie wiem czy dobrze kojarzę ale to znowu pęknięty talerzyk?
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Wychodzi więc na to że Klze bardzo ale to bardzo nie lubią bardzo dużego obciążenia przy wysokich prędkościach. Czytaj staraj się nie jechać powyżej 180KM/H bo rozwalisz silnik
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Kolejna porcja zdjęć:
2 cylindry ocalały, nic do nich nie wpadło. Wał korbowy kręci się normalnie.
Przestrzegam wszystkich przed tymi cudownymi, mazdowskimi silnikami. Masz głowice KL31, będziesz miał problemy.
2 cylindry ocalały, nic do nich nie wpadło. Wał korbowy kręci się normalnie.
Przestrzegam wszystkich przed tymi cudownymi, mazdowskimi silnikami. Masz głowice KL31, będziesz miał problemy.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Serio, bardzo dużo słyszałem o KL'ZE i wszystko było prawdą
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
O kufffa.. Zatkało mnie. U mnie też coś zaczęło stukać. Oby nie te zakichane talerzyki.....silnik co prawda równo pracuje ale wszystko wskazuje na to ze cos sie w tylnej głowicy podziało bo tam dzwoni
...
...
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości