Wczoraj moja nie odpaliła, w trybie awaryjnym na lpg odpala bez problemu.
Sprawdziłem na wtyczce do pompy paliwa jest impuls po włączeniu stacyjki, podaje ciągły w momencie próby odpalenia, podejrzewam, że pompa paliwa się skończyła bo nie słychać jej przy próbie odpalenia.
Orientuje się ktoś czy wystarczy mi pompa od wersji europejskiej
Części, które pasują z wersji europejskich do US spec.
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 932 (35/77)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Podejdzie europejski silnik 2.3 do amerykańca? Jeśli tak, to lepiej wymieniać razem z wiązką i komputerem silnika czy goły słupek a elektronikę z czujnikami zostawić oryginalną swoją? Mam taką możliwość i dawce, ale obawy, czy komputer skrzyni At z mojego będzie grał z europejskim komputerem silnika dawcy. Szukałem tu na forum ale nie znalazłem
Tito01 napisał(a):Wczoraj moja nie odpaliła, w trybie awaryjnym na lpg odpala bez problemu.
Sprawdziłem na wtyczce do pompy paliwa jest impuls po włączeniu stacyjki, podaje ciągły w momencie próby odpalenia, podejrzewam, że pompa paliwa się skończyła bo nie słychać jej przy próbie odpalenia.
Orientuje się ktoś czy wystarczy mi pompa od wersji europejskiej
Odkręć dekiel pod tylną kanapą płaskim śrubokrętem i młotkiem , odkręcisz zabezpieczenie wyjmij całą pompe i wyciągnij z niej silniczek kup sobie Engitech ENT100010 pasuje idealnie kosztuje około 100 zł w (Intercars) dostaniesz . Przy okazji wyczyść sobie filtr paliwa domestos daje rade . Ja tak zrobiłem bo mój silniczek pompy robił zwarcie i nie mogłem odpalić fury :/.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6