dac głowice do planowania i niech sprawdza ją, wszystkie zawory prowadnice. Przewaznie jak uszczalniacze padaja to nie ma po co zakładać nowych bez nowych prowadnic poniewaz te stare są juz wyrobione i wczesniej czy pozniej te nowe tez będą przepuszczały olej.
Ja jak miałem robiona głowice to moj mechanik dał ja do firmy która sie zajmuje regeneracja głowic i sprawdzili co jest z nia nie tak,wymienione zostało część zaworów prowadnic i oczywiscie uszczelniacze(wszystkie)
Mazda kopci, pare pytań.
Witam. Opiszę swój problem. Na wiosnę oddałem auto na wymianę uszczelki pod głowicą. Przy okazji było wymieniane inne uszczelniacze: zaworów,pod kolektor ssący, wydechowy itd. I od tamtego momentu mazda kopci po odpaleniu przez kilka sekund na niebiesko ale tylko na zimnym silniku przy niskiej temperaturze. Im niższa tym więcej dymu. Latem dym był niezauważalny. Dodam że przy wymianie uszczelniaczy zmieniłem też olej z castrola 10w40 na liqui moly 10w40 z dwusiarczkiem mobildenu mający w cudowny sposób zmniejszyć zużycie paliwa. Do pory przejechałem 6000 km i ubyło ze 0,8 l oleju. Przed naprawą mazda nie kopciła. Idzie zima a kasy nie mam. Spróbować zmienić olej? Czy to pierścienie olejowe przepuszczają czy uszczelniacze zaworów?
- Od: 24 cze 2012, 18:55
- Posty: 82
- Skąd: Konin
- Auto: MAZDA 323F 1.5 BA 1996
Bardziej mi osobiście to wygląda na problem z uszczelniaczami trzonkow zaworów.
Ciekawe.co tam gość założył o ile je faktycznie wymienił.
Ciekawe.co tam gość założył o ile je faktycznie wymienił.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Zawory gościu docierał. A zastanawiam się co do tego ma temperatura. Im zimniej tym więcej dymu.
Ale nie zawsze zakopci np. wczoraj i dziś było w porządku po odpaleniu.
Ale nie zawsze zakopci np. wczoraj i dziś było w porządku po odpaleniu.
- Od: 24 cze 2012, 18:55
- Posty: 82
- Skąd: Konin
- Auto: MAZDA 323F 1.5 BA 1996
Standard... uszczelniona Góra (głowica) więc poleciał dół (pierścienie)
Nie poleciał tylko dawno juz stał Norma, szkoda gore sama ruszac skoro zdjecie dołu to godzina roboty wiecej a pewnosc 100% ,ze problem zniknie ze spalanie oleju po zmianie pierscieni
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Dobrse piszesz – jak jest zdjęta głowica to głupotą byłoby nie zmienić pierścieni.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości