przez Marek 161BD081 » 30 sty 2018, 11:48
Czytam i czytam któryś raz i .... nie mogę do końca zrozumieć co w końcu zrobiłeś.
Co ci ten "filterek" ma dać?
Co ma wspólnego wywalenie uszczelniaczy (których??) z wypuszczeniem gazów ze skrzyni korbowej bezpośrednio na zewnątrz?
Może masz gumę w korku nieszczelną i stąd wywala ci olej? Spróbuj inny korek.
W sprawnie działającym silniku opary oleju i to co pierścienie przepuszczą przez siebie jest zasysane do dolotu i spalane w silniku.
Niektórzy widziałem, że zakładali taki "filterek" na odejście co idzie do dolotu przed przepustnicą ale ja dalej twierdzę, ze to jest mało sensowne.
Jak masz zajechany motor i wali ci odmą powietrze z olejem to lepiej pomyśl nad rozwiązaniem zwanym "oil catcher"
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84