Mazda 323f BA Z5 1.5 16v – wymiana uszczelki termostatu i wyjscia ukladu wody -króćca
Strona 1 z 1
Witam. Mam problem, o ile uszczelke termostatu sam zlokalizowalem oraz termostat bo z tamtad ciekla mi woda z silnika i ukladu chlodzenia to po rozkreceniu czesc ktora zakrywa termostat i trzyma rurę wody okazala się pęknieta i teraz pytanie skąd to cudo można dorwać najlepiej nowe. Zalaczam zdjecia, mam nadzieje ze kiedys komuś się przydadzą. Oczywiscie po zakupie czesci i przygotowaniu ich należy oczyscic termostat z brudu oraz miejsce styku uszczelki z silnikiem. Uważać na sile dokrecania śrub by kruciec nie pekl.
- Załączniki
Ostatnio edytowano 23 mar 2018, 14:44 przez drevco, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 27 wrz 2007, 11:36
- Posty: 167
- Skąd: Malbork
- Auto: 323F BA 1.5 16V /94
Tutaj kupisz tanio i w bardzo dobrym stanie –> http://allegro.pl/obudowa-termostatu-kr ... 13543.html
I żebyś nie pytał to od razu mówię – pasuje.
I żebyś nie pytał to od razu mówię – pasuje.
Tam to chyba ktoś wcześniej lał zwykłą wodę do układu że to było tak skorodowane..
Oring na aparacie zapłonowym wymień bo zaraz będziesz węża wodnego szukał
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Wąż wody w tym miejscu i tak już się zużył i jest kupiony drugi, tamten już przetarl się bo byl ciut krótszy i opuchnięty, wodę muszę lać zwykłą jeszcze chwile dopóki nie będę rozrządu zmieniał bo cieknie mi pompa wody trochę. To nie jest skorodowane tylko było dosypane proszku od uszczelnienia chłodnicy ponieważ był mały przeciek a teraz ustąpił. Aparat był regenerowany wraz z uszczelka ale jeszcze przecieka mi uszczelka klawiatury po tej stronie i bede musiał uszczelnić. Tylko pogoda nie pozwala a garażu nie mam
- Od: 27 wrz 2007, 11:36
- Posty: 167
- Skąd: Malbork
- Auto: 323F BA 1.5 16V /94
Jsk masz lać samą wodę to lepiej lej wodę demi bo przynajmniej kamień się nie będzie odkładał.
Z drugiej strony tobtak trochę chlodnawo jest na lanie czystej wody – lepszy jest jakikolwiek płyn.
Z drugiej strony tobtak trochę chlodnawo jest na lanie czystej wody – lepszy jest jakikolwiek płyn.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam. Po mrozach czas na naprawy tak jak w watku, niestety symbole sa inne i inne czesci zobaczymy jak to sie sprawdzi.
- Załączniki
- Od: 27 wrz 2007, 11:36
- Posty: 167
- Skąd: Malbork
- Auto: 323F BA 1.5 16V /94
Jak żeś to z głową dokręcił to będzie trzymać dożywotnio.
Najlepiej kupić oryginalną uszczelkę. Co do tego cieknie to należy nałożyć w odpowiednich miejscach trochę silikonu co pokazane jest na obrazku w instrukcji serwisowej.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości