Mazda 323F BJ RF '00 DITD, Pakiet Sportive, BI-XENON, H&R, 17" Wolfrace SPRZEDAM
to wolałbym wcale nie przyciemniac albo tylko tylna szybe Strasznie mi sie nie podobaja takie przyciemnienia do polowy auta
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Tak jak Czarek mówi lepiej całość przyciemniać, zawsze można wziąć jasną folię Ale ogólnie autko fajnie się z tymi przyciemnionymi szybami prezentuje
Miał ktoś może do czynienia z tarczami hamulcowymi firmy Rotinger? Ponieważ z racji dojazdu do pracy za granicą i "intensywniejszej eksploatacji" nawet zestaw z ATE nie daje rady i już raz doświadczyłem co to przegrzane hamulce i jaki mają wpływ na siłę hamowania...
Chodzi mi o tarcze nawiercane i nacinane, które znalazłem na alledrogo:
http://allegro.pl/tarcze-rotinger-gt-ma ... 12651.html
Są warte założenia, czy zwichrują się przy pierwszym hamowaniu?
Chodzi mi o tarcze nawiercane i nacinane, które znalazłem na alledrogo:
http://allegro.pl/tarcze-rotinger-gt-ma ... 12651.html
Są warte założenia, czy zwichrują się przy pierwszym hamowaniu?
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Są dobre ale jak Ty potrafisz zwichrować nawet tarcze ATE to te tez zwichrujesz. Na plus ze są nawiercane i nacinane to moze ich az tak nie rozgrzejesz. Jeszcze Mikody GT mogę polecić, cena podobna.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Obawiam się że zwichrowanie może być częściowo spowodowane przez bębny (praktycznie tylko chińskie ABE są dostępne i są krzywe praktycznie od nowości – sprawdzone i potwierdzone) więc przy okazji zastanawiam się nad swapem hamulców tarczowych z polifta...
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Też polecam Rotingery , mam je ponad rok, zrobiłem już na nich ponad 80000km i są nadal w bardzo dobrym stanie. Przez 60kkm miałem klocki TRW, bardzo dobrze dawały radę, teraz mam ATE I też jest spoko. Głównie jeżdżę autostradami , 160-180 przez Niemcy itp i nigdy mnie nie zawiodły. Polecam
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Dzięki za podpowiedzi, to przód mam załatwiony
teraz zostało jeszcze zrobić coś z tyłem, a generalnie są 2 opcje: 1. Znalazłem bębny ATE ale około 180zł za sztukę i do tego nowe szczęki; albo opcja 2. Swap na tarcze, tylko z tym pewnie trochę więcej zachodu i sporo części do podmiany...
teraz zostało jeszcze zrobić coś z tyłem, a generalnie są 2 opcje: 1. Znalazłem bębny ATE ale około 180zł za sztukę i do tego nowe szczęki; albo opcja 2. Swap na tarcze, tylko z tym pewnie trochę więcej zachodu i sporo części do podmiany...
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Piter5700 napisał(a):Dzięki za podpowiedzi, to przód mam załatwiony
teraz zostało jeszcze zrobić coś z tyłem, a generalnie są 2 opcje: 1. Znalazłem bębny ATE ale około 180zł za sztukę i do tego nowe szczęki; albo opcja 2. Swap na tarcze, tylko z tym pewnie trochę więcej zachodu i sporo części do podmiany...
swap na tarcze wydaje się sensowny i oczywiście.. rotinger
maderix95 napisał(a):Piter5700 napisał(a):Dzięki za podpowiedzi, to przód mam załatwiony
teraz zostało jeszcze zrobić coś z tyłem, a generalnie są 2 opcje: 1. Znalazłem bębny ATE ale około 180zł za sztukę i do tego nowe szczęki; albo opcja 2. Swap na tarcze, tylko z tym pewnie trochę więcej zachodu i sporo części do podmiany...
swap na tarcze wydaje się sensowny i oczywiście.. rotinger
Popieram mojego przedmówcę Polać proszę Koledze
Trochę długo mnie nie było wszystko przez przeprowadzkę za granicę
Tak więc trzeba trochę opisać co się działo w tym czasie z Madzią nie licząc już 3 wymian oleju i filtrów w tym roku
Na początek stuki w zawieszeniu podczas jazdy po kostce... okazało się to:
Z tego co ustaliłem na podstawie postów na MS, to wytrzymały około 60-65 tys km.
Ze względu na to, że zwykłe wytrzymują podobnie, a są 4 razy tańsze, zamontowałem zonwu seryjne
Przyszedł w końcu też czas na hamulce, niestety ze względu na brak czasu (zjeżdżam co najwyżej na weekend do PL) z tyłu zostały bębny... ale za to jakie
No i jak narazie około 7 tys km na nich przejeździłem i jest całkiem nieźle
Zobaczymy jak będzie później
Coś z przeprowadzki do Niemiec gleba, że aż miło patrzeć
Takie tam, Madzia jako kosiarka...
No i każdy tak wstawia zdjęcia wyczyszczonych i wypolerowanych Mazdeczek, że aż mi się żal zrobiło...
I postanowiłem zgodnie z hasłem Mazdy "Przełamać konwencje"
Tak więc trzeba trochę opisać co się działo w tym czasie z Madzią nie licząc już 3 wymian oleju i filtrów w tym roku
Na początek stuki w zawieszeniu podczas jazdy po kostce... okazało się to:
Z tego co ustaliłem na podstawie postów na MS, to wytrzymały około 60-65 tys km.
Ze względu na to, że zwykłe wytrzymują podobnie, a są 4 razy tańsze, zamontowałem zonwu seryjne
Przyszedł w końcu też czas na hamulce, niestety ze względu na brak czasu (zjeżdżam co najwyżej na weekend do PL) z tyłu zostały bębny... ale za to jakie
No i jak narazie około 7 tys km na nich przejeździłem i jest całkiem nieźle
Zobaczymy jak będzie później
Coś z przeprowadzki do Niemiec gleba, że aż miło patrzeć
Takie tam, Madzia jako kosiarka...
No i każdy tak wstawia zdjęcia wyczyszczonych i wypolerowanych Mazdeczek, że aż mi się żal zrobiło...
I postanowiłem zgodnie z hasłem Mazdy "Przełamać konwencje"
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Madzia jest skazana u mnie na dożywocie
A tak na poważnie, to wątpię, żeby ktoś był w stanie zaproponować cenę, która by mnie mogła zainteresować
A skoro już dodaję posta to czas się pochwalić zakupionym już pół roku temu bajerem
A tak na poważnie, to wątpię, żeby ktoś był w stanie zaproponować cenę, która by mnie mogła zainteresować
A skoro już dodaję posta to czas się pochwalić zakupionym już pół roku temu bajerem
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Piter5700 napisał(a):Madzia jest skazana u mnie na dożywocie
]
Dobrze wiedzieć
To kiedy u mnie montujemy?
- Od: 14 wrz 2016, 14:08
- Posty: 78
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: Mazda 323f BJ ZM-DE 2002
viewtopic.php?f=312&t=195522
Nicole napisał(a):Piter5700 napisał(a):Madzia jest skazana u mnie na dożywocie
]
Dobrze wiedzieć
...co nie znaczy, że będzie jedyna
Nicole napisał(a):To kiedy u mnie montujemy?
Masz już tyle gadżetów, że nie wiem od czego zacząć...
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
W tym roku praktycznie w ogóle nie było czasu tutaj zaglądać, ale w zasadzie nic się nie zmieniło oprócz pomalowania proszkowo felg, ponieważ były trochę poobcierane.
Ta Mazda dostała już oficjalne miano auta na codzień, ponieważ w garażu dzieje się coś "potwornego"
Ta Mazda dostała już oficjalne miano auta na codzień, ponieważ w garażu dzieje się coś "potwornego"
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
2JZ?
Neonixos666 napisał(a):2JZ?
Dokładnie tak
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Patrząc po zmiennych fazach na wałku ssącym to wersja VVTI ?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości