Witam,
Posiadam Mazde 626 2000r, silnik 2.0 benzyna 115km. Z tyłu po lewej stronie mam nowy zacisk i nową linkę hamulca ręcznego ponieważ nie było już hamulca ręcznego w tym aucie. Problem jest taki że po wciśnięciu hamulca i puszczeniu tłoczek nie wraca na swoje miejsce przez co koło jest zablokowane i nie da się jeździć bo się wszystko przegrzeje i spalą się tarcze z klockami. W czym może leżeć problem?
Zacisk jak dostanie z młotka to puści, czasami można wciskać pedał i puszczać i tłoczek wróci drugim razem już nie.
Ktoś coś może wiedzieć ?
Pozdrawiam i dziękuje !
Tłoczek nie wraca
Strona 1 z 1
stary temat z kupowanymi zaciskami po regeneracji, wielu na forum miało problem z takimi zaciskami,
trzeba było kupić reperaturki zacisków i regenerować swoje,
trzeba rozebrać i sprawdzić czy tłoczek bez uszczelek chodzi bez zacięć,
kupił bym od razu zestawy naprawcze uszczelek Autofren do obydwu tylnych zacisków,
ja mam już 7 lat po takiej samodzielnej regeneracji i zero problemów,
trzeba było kupić reperaturki zacisków i regenerować swoje,
trzeba rozebrać i sprawdzić czy tłoczek bez uszczelek chodzi bez zacięć,
kupił bym od razu zestawy naprawcze uszczelek Autofren do obydwu tylnych zacisków,
ja mam już 7 lat po takiej samodzielnej regeneracji i zero problemów,
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Polecam regenerować, ale nie zestawem z Autofrena, chyba każdy inny będzie lepszy
- Od: 5 maja 2016, 23:55
- Posty: 37 (3/0)
- Skąd: TSK / DW
- Auto: Mazda 626 GF FS '00
Zrobiłem regenerację tyłu na Autofren-ie jakieś 5-6 lat temu i do dzisiaj wszystko działa. Ciekawe co nie zadziałało u Ciebie, zestaw naprawczy czy naprawiający ?
odkąd pamiętam wszyscy zachwalali autofren i na nich robili, lata temu robiłem tylne zaciski w GW, w zeszłym roku robiłem przody w Toyocie,
nie mam powodów do twierdzenia że jest coś z nimi nie tak
nie mam powodów do twierdzenia że jest coś z nimi nie tak
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Niestety, zasmucę Cię, zestaw naprawczy Może jeszcze kilka lat temu były dobre, ale rok temu już nie, skoro musiałem to zrobić to znowu
- Od: 5 maja 2016, 23:55
- Posty: 37 (3/0)
- Skąd: TSK / DW
- Auto: Mazda 626 GF FS '00
nie można wykluczyć że coś poszło nie tak,
robiłem w zeszłym roku, ok 10 tyś km przejechane i wszystko jest w porządku
robiłem w zeszłym roku, ok 10 tyś km przejechane i wszystko jest w porządku
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6