Mazda MX-6 GE KL-DE '93 2.5v6 VENOM
Na tą chwilę czas i myśli zajmuje przebudowa wnętrza.
Miały być fotele a wyszło grubiej
Więcej zdjęć po spasowaniu wszystkiego zakończeniu prac. Wciąż jestem na etapie zakupów hehe.
Równocześnie zabrałem się za odnowienie i korektę lamp z angielskich na "nasze".
Na boerząco: https://www.facebook.com/Venom-MX-6-474704420009698/
Miały być fotele a wyszło grubiej
Więcej zdjęć po spasowaniu wszystkiego zakończeniu prac. Wciąż jestem na etapie zakupów hehe.
Równocześnie zabrałem się za odnowienie i korektę lamp z angielskich na "nasze".
Na boerząco: https://www.facebook.com/Venom-MX-6-474704420009698/
- Od: 9 cze 2019, 10:56
- Posty: 40
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-6 2,5V6 E-spec 1993r.
No z tym tunelem z rx'a to grubo pojechałeś.
Mała rada: zanim potniesz oryginalne plastiki – trzy razy się zastanów.
Często lepsze jest wrogiem dobrego...
A, i z tym przerabaniem angielskich lamp to śliska sprawa jest.
Jeśli trafisz na ogarniętego gliniarza który zerknie na symbole z kloszy to pożegnasz się z dowodem.
Mała rada: zanim potniesz oryginalne plastiki – trzy razy się zastanów.
Często lepsze jest wrogiem dobrego...
A, i z tym przerabaniem angielskich lamp to śliska sprawa jest.
Jeśli trafisz na ogarniętego gliniarza który zerknie na symbole z kloszy to pożegnasz się z dowodem.
mrd napisał(a):No z tym tunelem z rx'a to grubo pojechałeś.
Mała rada: zanim potniesz oryginalne plastiki – trzy razy się zastanów.
Często lepsze jest wrogiem dobrego...
A, i z tym przerabaniem angielskich lamp to śliska sprawa jest.
Jeśli trafisz na ogarniętego gliniarza który zerknie na symbole z kloszy to pożegnasz się z dowodem.
1 co do lamp:Nie bardzo mam wyjście bo jak na razie nie znalazłem lamp euro.
2 jeśli dobrze pamiętam (prawie 3 tyg nie widziałem auta) na moich kloszach nie ma żadnego oznaczenia są szklane.
A co do plastików... Nie ma opcji żebym cokolwiek ucinał z oryginalnych. Wszystko l ładnie pościągane leży w"szafie"
Co by było jak bym chciał do oryginału wrócić a plastiki pocięte
Owszem mam ....no.. porąbane pomysły, ale nie głupie
- Od: 9 cze 2019, 10:56
- Posty: 40
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-6 2,5V6 E-spec 1993r.
Uwielbiam tą burzę mózgów... Godziny ślęczenia i przycinania...Jak to zrobić żeby pasowało?
Ale efekty naszej pracy zaczynają mnie samego zadziwiać.
Ale efekty naszej pracy zaczynają mnie samego zadziwiać.
- Od: 9 cze 2019, 10:56
- Posty: 40
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-6 2,5V6 E-spec 1993r.
- Od: 9 cze 2019, 10:56
- Posty: 40
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-6 2,5V6 E-spec 1993r.
Super że są ludzie którzy reanimują takie Mazdy Zapraszam na spoty w Warszawie
P.S Mam jednak małą sugestie, jak możesz to wrzucaj na forum jak najwięcej info o pracach nad autkiem, nie każdy posiada FB. A i jednak na forum lepiej się przegląda takie cudeńka
P.S Mam jednak małą sugestie, jak możesz to wrzucaj na forum jak najwięcej info o pracach nad autkiem, nie każdy posiada FB. A i jednak na forum lepiej się przegląda takie cudeńka
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Dopisano 14 wrz 2019, 13:43:
Obaj macie rację.
Od początku starałem się opisywać Wszytkie poczynione kroki.
Ale nie ukrywam. Że łatwiej mi to przekazać przez filmy na YT . Człowiek się nie chciał uczyć jak był młody to teraz ciężko się wypowiadać a już pisać to masakra.
A tak poważnie. Jakoś nadgonię opisy ale w tej chwili mam tak mało czasu, że każda wolną chwilę spędzam przy Maździe. Inaczej nie skończę jej i za dwa lata.
Cieszę się , że mój pomysł na auto i moje postępowanie z nim. Komuś się wogule podoba.
Danmazda postaram się przyjechać ale VENOM musi być mobilny. Jak na razie to nie ma lewarka zmiany biegów więc mogę go pchać. Haha
Obaj macie rację.
Od początku starałem się opisywać Wszytkie poczynione kroki.
Ale nie ukrywam. Że łatwiej mi to przekazać przez filmy na YT . Człowiek się nie chciał uczyć jak był młody to teraz ciężko się wypowiadać a już pisać to masakra.
A tak poważnie. Jakoś nadgonię opisy ale w tej chwili mam tak mało czasu, że każda wolną chwilę spędzam przy Maździe. Inaczej nie skończę jej i za dwa lata.
Cieszę się , że mój pomysł na auto i moje postępowanie z nim. Komuś się wogule podoba.
Danmazda postaram się przyjechać ale VENOM musi być mobilny. Jak na razie to nie ma lewarka zmiany biegów więc mogę go pchać. Haha
- Od: 9 cze 2019, 10:56
- Posty: 40
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-6 2,5V6 E-spec 1993r.
Ta. Wszytkie są Europa a jak pytam o zdjęcia oznaczenia na lampach. To wszyscy przestają odpisywać.
Z 5 osób z którymi rozmawiałem tylko jeden finalnie mi wysłał zdjęcia klosza i się okazało że to takie same EU jak i moje.
Prace nad wnętrzem Mazdy pomału zaczynają dobiegać końca większość problemów technicznych została rozwiązana. Zostały estetyczne. I parę m2 abs'u.
Z 5 osób z którymi rozmawiałem tylko jeden finalnie mi wysłał zdjęcia klosza i się okazało że to takie same EU jak i moje.
Prace nad wnętrzem Mazdy pomału zaczynają dobiegać końca większość problemów technicznych została rozwiązana. Zostały estetyczne. I parę m2 abs'u.
- Od: 9 cze 2019, 10:56
- Posty: 40
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-6 2,5V6 E-spec 1993r.
Do wiosny będzie gotowa ?SebaGarage napisał(a):postaram się przyjechać ale VENOM musi być mobilny. Jak na razie to nie ma lewarka zmiany biegów więc mogę go pchać. Haha
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Danmazda napisał(a):Do wiosny będzie gotowa ?SebaGarage napisał(a):postaram się przyjechać ale VENOM musi być mobilny. Jak na razie to nie ma lewarka zmiany biegów więc mogę go pchać. Haha
Myślę że tak. Wręcz zrobię wszystko by była.
Nie wiem czy uda się do wiosny ogarnąć mody mechaniczne. Ale wizualnie powinna być skończona i jezdna.
Plan jest taki by do końca Października skończyć środek.
Potem do końca roku... Zmiana dolotu na cai i wydech . Przy okazji wydechu, muszę sprawdzić i zabezpieczyć spód. Wypłukać zbiornik paliwa, wymienić cały komplet tylnych wahaczy... Wszytkie łożyska w kołach... Założyć jakieś niższe springi i amory...yyyyyy na pewno skończę do wiosny
Danmazda napisał(a):Do wiosny będzie gotowa ?SebaGarage napisał(a):postaram się przyjechać ale VENOM musi być mobilny. Jak na razie to nie ma lewarka zmiany biegów więc mogę go pchać. Haha
- Od: 9 cze 2019, 10:56
- Posty: 40
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-6 2,5V6 E-spec 1993r.
Jak patrzysz na symbole na kloszach to zaraz po E są cyfry.
I to one mają najważniejsze znaczenie.
Angliki mają 11 więc jeśli masz takie to ich nie montuj bo będą problemy.
Tak na marginesie – to że coś ma oznaczenia Unii Europejskiej znaczy że jest dopuszczone do sprzedaży i użytkowania na jej terenie.
Ale to wcale nie znaczy że takie coś przejdzie przegląd techniczny w każdym kraju – bo na to są odrębne przepisy.
I to one mają najważniejsze znaczenie.
Angliki mają 11 więc jeśli masz takie to ich nie montuj bo będą problemy.
Tak na marginesie – to że coś ma oznaczenia Unii Europejskiej znaczy że jest dopuszczone do sprzedaży i użytkowania na jej terenie.
Ale to wcale nie znaczy że takie coś przejdzie przegląd techniczny w każdym kraju – bo na to są odrębne przepisy.
mrd napisał(a):Jak patrzysz na symbole na kloszach to zaraz po E są cyfry.
I to one mają najważniejsze znaczenie.
Angliki mają 11 więc jeśli masz takie to ich nie montuj bo będą problemy.
Tak na marginesie – to że coś ma oznaczenia Unii Europejskiej znaczy że jest dopuszczone do sprzedaży i użytkowania na jej terenie.
Ale to wcale nie znaczy że takie coś przejdzie przegląd techniczny w każdym kraju – bo na to są odrębne przepisy.
Moje mają E13 i strzałki że ruch prawostronny.
Spróbuję to przerobić zanim kupię gdzieś pewniaki w stanie jaki bym chciał.
Odnośnie postu wyżej.
Jeszcze zapomniałem o rozpoznanie silnika ze skrzynią bo tam też trzeba modzić. Nie wiadomo jeszcze wciąż czy gaz zakładać czy kompresor....A potem elektronika i strojenie i byłby koniec gdyby nie montaż poszerzeń i sto innych pomysłów.
A jeszcze myślę nad niespodziankami. Ale to już grubszy temat. I nie wiem czy udźwignę....
- Od: 9 cze 2019, 10:56
- Posty: 40
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-6 2,5V6 E-spec 1993r.
E13 to Luksemburg z tego co pamiętam.
Czyli lampy dobre.
Jeśli chcesz podnosić moc poprzez doładowanie lub NOS sprawdź najpierw dokładnie w jakim stanie masz silnik. Jeśli był katowany istnieje duże prawdopodobieństwo że korby tego nie wytrzymają. Na anglojęzycznych forach Forda Probe sporo o tym można poczytać.
Czyli lampy dobre.
Jeśli chcesz podnosić moc poprzez doładowanie lub NOS sprawdź najpierw dokładnie w jakim stanie masz silnik. Jeśli był katowany istnieje duże prawdopodobieństwo że korby tego nie wytrzymają. Na anglojęzycznych forach Forda Probe sporo o tym można poczytać.
Spokojnie. Ja nie muszę o tym czytać
A E13 to owszem Luksemburg ale jeszcze poza samą homologacja jest znaczenie strzałkami że to do ruchu prawostronnego.
Gdyby strzałek nie było byłyby jak najbardziej na nasze ulice. A tak oślepiają ludzi z naprzeciwka i za to mi wstyd i dlatego przestałem nią w międzyczasie jeździć.
A E13 to owszem Luksemburg ale jeszcze poza samą homologacja jest znaczenie strzałkami że to do ruchu prawostronnego.
Gdyby strzałek nie było byłyby jak najbardziej na nasze ulice. A tak oślepiają ludzi z naprzeciwka i za to mi wstyd i dlatego przestałem nią w międzyczasie jeździć.
- Od: 9 cze 2019, 10:56
- Posty: 40
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-6 2,5V6 E-spec 1993r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości