Mazda 3 2.0 BM/BN 120/165 – modyfikacja Stage 2
W skład modyfikacji wchodzą:
– customowy kolektor wydechowy 4-1
– remap ECU wykonywany na hamowni
Seryjna moc zmierzona: 168KM 209Nm
Moc zmierzona po montażu kolektora wydechowego (ECU seryjne): 174KM 221Nm
Moc po modyfikacji ECU: 194KM 230Nm
Mazda MX-5 ND1 modyfikacja Stage 2
W skład modyfikacji wchodzą:
– customowy kolektor wydechowy 4-1
– remap ECU wykonywany na hamowni
Moc zmierzona po montażu kolektora wydechowego (ECU seryjne): 175KM 228Nm
Moc po modyfikacji ECU: 191KM 239Nm
Mazda MX-5 ND1 modyfikacja Stage 3<faja>
W skład modyfikacji Stage 3 wchodzą:
– customowy kolektor wydechowy 4-1 wchodzący również w skład Stage 2
– wałki dolotowy oraz wydechowy o zmienionych krzywkach
– remap ECU wykonywany na hamowni
Wynik końcowy uzyskany w wyniku tej modyfikacji 213KM i 248Nm
Wykres porównawczy Stage 2 vs Stage 3 na tym samym aucie