Auto nie trzyma wolnych obrotów (ok. 2k rpm/min)
Strona 1 z 1
Maly problem w 121 1.4 16V – czasami nie spadaja wolne obroty, dopiero po przegazowaniu spadaja do 750 a tak trzymaja sie w okolicach 2000. Gdzies czytalem, ze to linka sie zawiesza(?). Koncowke linki prysnalem WD40 ale nic to nie dalo.
- Od: 17 maja 2004, 10:03
- Posty: 18
- Skąd: Brodnica
u mnie (gaźnik) jak długo jeżdzę na LPG bez przełaczania na PB coś się zaczyna zacinac w gaźniku i obroty utrzymują się w granicach 1500-2000. Wystarczy przełaczyć na PB wypalić jeden gaźnik i wszystko wraca do normy. Dodatkowo jest u mnie tłumik przepustnicy który ma za zadanie aby po puszczeniu pedału gazu (od mniej więcej 2000 tyś obrotów) przepustnica zamykała się powoli a nie gwałtownie. Kiedyś się zaciął i był podobny efekt i tu wystarczyło WD-40
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Po wymianie wszytkih filtrow, swiec, przezyszczeniu kopulki zaplonowej Kaczuszka zaczela nierowno pracowac, tzn. na wolnych obrotach ma wahania +/– 100 obrotow. Gdzie szukac przyczyny (elektronika?). Powinienem jeszcze dostac przewody WN, moze tu tkwi problem. Moze ktos cos podpowiedziec?
- Od: 17 maja 2004, 10:03
- Posty: 18
- Skąd: Brodnica
ja w swojej 121 tez to przerabiałem i to własnie tłumnik przepustnicy, czasami juz było tak ze przy zmianie biegów obroty wzrastały a potem dopiero spadały WYSTARCZY TROSZKE POPSIKAC WD40
- Od: 19 lut 2004, 13:32
- Posty: 30
- Skąd: Sandomierz
- Auto: mazda 121 1.3 16V
grzesiek75 napisał(a):ja w swojej 121 tez to przerabiałem i to własnie tłumnik przepustnicy, czasami juz było tak ze przy zmianie biegów obroty wzrastały a potem dopiero spadały WYSTARCZY TROSZKE POPSIKAC WD40
W ktorym miejscu jest ten tlumik?
- Od: 17 maja 2004, 10:03
- Posty: 18
- Skąd: Brodnica
to jest to co wyhamowuje przepustnice przed gwałtownym spadkiem obrotów (taki mały amortyzatorek który hamuje to koło z linką)
- Od: 19 lut 2004, 13:32
- Posty: 30
- Skąd: Sandomierz
- Auto: mazda 121 1.3 16V
grzesiek75 napisał(a):to jest to co wyhamowuje przepustnice przed gwałtownym spadkiem obrotów (taki mały amortyzatorek który hamuje to koło z linką)
Sprobuje to prysnac WD40. Dzieki.
- Od: 17 maja 2004, 10:03
- Posty: 18
- Skąd: Brodnica
grzesiek75 napisał(a):to jest to co wyhamowuje przepustnice przed gwałtownym spadkiem obrotów (taki mały amortyzatorek który hamuje to koło z linką)
Jezeli chodz taki z gumowa harmonijka to: psikalem, ruszalem, smarowalem i... nic .
Ten amortyzatorek jest zapewne nierozbieralny?
- Od: 17 maja 2004, 10:03
- Posty: 18
- Skąd: Brodnica
PatrykK napisał(a):Wpisz w wyszukiwarce TPS...
Smochod mial 'plywajace' wolne obroty i byl u elekromechanika.
Po powrocie obroty sa stabilne, ale ciagle wystepuje ten problem z wysokimi wolnymi obrotami.
- Od: 17 maja 2004, 10:03
- Posty: 18
- Skąd: Brodnica
Po uruchomieniu silnika obroty 2000/2300 powoli spadają
1200/1500.
temperatura w normie , słychać cykanie obroty to spadną to wzrastają
brak stabilizacji.
gdzie znajdę schematy lub opisy instalacji , jaki kąt wyprzedzenia zaplonu :(
1200/1500.
temperatura w normie , słychać cykanie obroty to spadną to wzrastają
brak stabilizacji.
gdzie znajdę schematy lub opisy instalacji , jaki kąt wyprzedzenia zaplonu :(
-
Gość
plynu dosyć.
mało zorientowany. co to jest tps?
dolot sprawdzę !
nie posiada lpg
dzięki proszę wyrozumiałość
mało zorientowany. co to jest tps?
dolot sprawdzę !
nie posiada lpg
dzięki proszę wyrozumiałość
-
Gość
dobrze sprawdzę.
na prawej stronie , stojąc z przodu autka jest czarna skrzynka z której wystają dwa króćce na jednym jest gumowy przewód drugi pusty,
co to za urządzenie? Kolega podpowiada że za nierówną pracę na wolnych przy nagrzanym silniku odpowiada silnik krokowy.
czy ma rację?
siemka pozdrowionka
na prawej stronie , stojąc z przodu autka jest czarna skrzynka z której wystają dwa króćce na jednym jest gumowy przewód drugi pusty,
co to za urządzenie? Kolega podpowiada że za nierówną pracę na wolnych przy nagrzanym silniku odpowiada silnik krokowy.
czy ma rację?
siemka pozdrowionka
-
Gość
Długi napisał(a):sprawdź elektrozawór na prawym błotniku, on jest odpowiedzialny za podwyższanie obrotów na zimno
pzdr
W koncu odpowiedz do mojego posta
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=2452&highlight=
Czy to jest taki do ktorego dochodza 2 wezyki? Chyba tak bo gdy odpialem od niego kabelek to obroty przestaly byc wysokie, lecz przypuszczam, ze na zimnym silnik auto bedzie gasnac. Czy mozna go 'przeczyscic' i 'reanimowac' czy raczej kupowac nowy. Pod jakim haslem go szukac w moto.sklep.pl?
- Od: 17 maja 2004, 10:03
- Posty: 18
- Skąd: Brodnica
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości