Mieszek ochronny dźwigni zmiany biegow – jak wymienić?
Strona 1 z 1
Witam! Chce wymienic mieszek ochronny przekladni zmiany biegow, nie bardzo wiem jak zabrac sie za jego wymiane, mam juz nowy ale nie wiem jak wyciagnac tamten, prosze o w miare dokladny opis jak go wyciagnac, bede ogromnie wdzieczny!
9933880
- Od: 14 kwi 2007, 18:02
- Posty: 34
- Skąd: Niegibalice
- Auto: MAZDA 323 F, 1993, 1.6, 16 V
z dwoch stron sa 2 srubki razem 4 potem idziesz dalej w storne polielniczki. Delikatnie pociagnij iwyczujesz gdzie trzyma, po odkreceniu srubek oczywiscie
moze to cos pomoze – z manuala mx3 ale u ciebei pewno jest podbnie
moze to cos pomoze – z manuala mx3 ale u ciebei pewno jest podbnie
- Od: 26 cze 2005, 13:47
- Posty: 56
- Skąd: Wroclaw
- Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6
MIESZEK WYMIENIONY:) EFEKTY MOJEJ PRACY MOZNA ZOBACZYC http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34923 , poszlo strasznie tanim kosztem,ale jest spoko bynajmniej dla mnie a to sie liczy najbardziej:) Nie skracalem galy bo nie lubie takich krotkich
OPIS JAK WYGLADALA WYMIANA:
1. ODKRECILEM SRUBKE W POPIELNICZCE W PODLOKIETNIKU(SRUBKA ZOBACZYMY GDY WYJMIEMY OWA POPIELNICZKE)
2. ODKRECENIE 2 SRUB W PODLOKIETNIKU TZN NA WYSOKOSCI LACZENIA Z KOLEJNYM ELEMENTEM( Z CZESCIA GDZIE JEST DRAZEK ZMIANY BIEGOW), SRUBY ZNAJDUJA SIE PO BOKACH, SA TROSZKE ZAMASKOWANE.
3. SCIAGAMY ELEMENT ZWANY PODLOKIETNIKIEM
4 WYJMUJEMY GLOWNA POPIELNICZKE I TAM SA UKRYTE 2 SRUBY, ODKRECAMY JE
5. LATWO ZAUWAZYC ZE PO LEWEJ I PRAWEJ STRONIE KOKPITU SA PO 2 SRUBKI RAZEM 4 !ODKRECAMY JE I PO WSZYSTKIM.
wymiana MIESZKA ZALEZY JUZ TERAZ OD TEGO JAKI KUPILISMY
OPIS JAK WYGLADALA WYMIANA:
1. ODKRECILEM SRUBKE W POPIELNICZCE W PODLOKIETNIKU(SRUBKA ZOBACZYMY GDY WYJMIEMY OWA POPIELNICZKE)
2. ODKRECENIE 2 SRUB W PODLOKIETNIKU TZN NA WYSOKOSCI LACZENIA Z KOLEJNYM ELEMENTEM( Z CZESCIA GDZIE JEST DRAZEK ZMIANY BIEGOW), SRUBY ZNAJDUJA SIE PO BOKACH, SA TROSZKE ZAMASKOWANE.
3. SCIAGAMY ELEMENT ZWANY PODLOKIETNIKIEM
4 WYJMUJEMY GLOWNA POPIELNICZKE I TAM SA UKRYTE 2 SRUBY, ODKRECAMY JE
5. LATWO ZAUWAZYC ZE PO LEWEJ I PRAWEJ STRONIE KOKPITU SA PO 2 SRUBKI RAZEM 4 !ODKRECAMY JE I PO WSZYSTKIM.
wymiana MIESZKA ZALEZY JUZ TERAZ OD TEGO JAKI KUPILISMY
9933880
- Od: 14 kwi 2007, 18:02
- Posty: 34
- Skąd: Niegibalice
- Auto: MAZDA 323 F, 1993, 1.6, 16 V
Niezapominajmy ze po zdemontowaniu owych plastików: tunela h.recznego. i centralnego w ktorym jest umieszczony mieszek, nelezało by jeszcze odkrecic gałke zmiany biegów (co w seryjnej powinno byc dosc proste) Oryginalny mieszek jest wyposazony w plastikowa ramkę ktora nadaje mu kształt i pozwala osadzic w sposób taki żeby nie latał.
Mazda 323 1.5 85' ==> Mitsubishi Lancer 1.5 88' ==> Mazda 323 F 1.6 16v 91' ==> Mazda 323 F 2.0 V6 Lantis 97'==>BMW 318i E46 02'==> bedzie mps
- Od: 28 maja 2007, 12:58
- Posty: 253
- Skąd: Polkowice
- Auto: Bayerische Motoren Werke
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości