Ściąganie auta na prawo – co to może być?
mazdus napisał(a):moja mazia6 jezdzi prosto a wypuszczono ja w 2002 roku tylko tyle ze w angli czy to ma duze znaczenie?
Jeśli kolor kontenera (bo stamtąd ją najpewniej wypuscili w "angli"), w którym przypłynęła z Japonii ma znaczenie, to tak...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
domin1979 napisał(a):Jak był w kolorze nadwozia to już wersja po lifcie. Wcześniej wysyłali tylko w kontenerach w kolorze khaki zeby
Oraz płaskiej obudowie. Teraz jadą tylko w karbowanej.
Pozdor Myjk
Myjk napisał(a):domin1979 napisał(a):Jak był w kolorze nadwozia to już wersja po lifcie. Wcześniej wysyłali tylko w kontenerach w kolorze khaki zeby
Oraz płaskiej obudowie. Teraz jadą tylko w karbowanej.
Na zamówienie jeszcze walnęli wrota w pistacjowe traktorki...
mazdus napisał(a):dobrze ze nie zaladowali do gory kolami(moze dlatego mi nie sciaga?)
Jedyne wersje, w których nie ściaga, to te prostowane w Polsce
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
domin1979 napisał(a):Na zamówienie jeszcze walnęli wrota w pistacjowe traktorki...
Dlaczego akurat traktorki?
Edit ROTFL tak mi się przypomniało http://pl.youtube.com/watch?v=fMGDSkNeP2E
Maciej Loret napisał(a):Jedyne wersje, w których nie ściaga, to te prostowane w Polsce oczko
Bo wtedy do kręcenia kierownicą lewarek potrzebny albo dźwignia na kierownicy a'la Polonez '86
Się śmieję, a za dwa tygodnie ja będę bluzgać...
Z drugiej strony, jak często u nas (w polszcze) jeździ się bez trzymanki?
Pozdor Myjk
Myjk napisał(a):domin1979 napisał:
Na zamówienie jeszcze walnęli wrota w pistacjowe traktorki...
Dlaczego akurat traktorki?
Żeby było wiadomo, że 'diesel inside' .
Moim zdaniem istnieje tu pewna sprzeczność w oczekiwaniach kierowców. Z jednej strony chodzi o 'czucie' kierownicy i sił działających na autko, z drugiej coś jakby 100% wspomaganie – całkowity brak feedback-u gdy na koła działają siły związane z nierówna nawierzchnia. Mi odpowiada to jak jest teraz. Rzadko jeżdżę bez trzymania kierownicy .
2B || !(2B) ? by mcbeth
- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
mcbeth napisał(a):Myjk napisał(a):domin1979 napisał:
Na zamówienie jeszcze walnęli wrota w pistacjowe traktorki...
Dlaczego akurat traktorki?
Żeby było wiadomo, że 'diesel inside' .
Etykieta jakaś musi być
mcbeth napisał(a):Mi odpowiada to jak jest teraz. Rzadko jeżdżę bez trzymania kierownicy .
Dokładnie.
mcbeth napisał(a): Z jednej strony chodzi o 'czucie' kierownicy i sił działających na autko, z drugiej coś jakby 100% wspomaganie – całkowity brak feedback-u gdy na koła działają siły związane z nierówna nawierzchnia. Mi odpowiada to jak jest teraz. Rzadko jeżdżę bez trzymania kierownicy .
Ale przecież tu układ kierowniczy nie jest jakoś specjalnie bezpośredni...
Trzeba się nakręcić kierownicą, żeby auto zaczęło skręcać...
Przynajmniej w moim egzemplarzu – może mam coś nie tak...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Maciej Loret napisał(a):mcbeth napisał(a): Z jednej strony chodzi o 'czucie' kierownicy i sił działających na autko, z drugiej coś jakby 100% wspomaganie – całkowity brak feedback-u gdy na koła działają siły związane z nierówna nawierzchnia. Mi odpowiada to jak jest teraz. Rzadko jeżdżę bez trzymania kierownicy .
Ale przecież tu układ kierowniczy nie jest jakoś specjalnie bezpośredni...
Nie jest.... to niestety jedna z pewnych wad Szóstki. Nie ma rzeczy doskonałych
Coś za coś – w 626 wspomaganie było o wiele mocniejsze – po mieście czy na parkingu jednym palcem i wciąż pozostawało bardzo dobre wyczucie co się dzieje z kołami
Coś za coś i tyle.
Wsiadłem do Bravy ojca i tam kręci się dmuchając prawie na kierownicę za to zupełnie nie czuje się jezdni (absolutnie!). Wersje 626 miały wybitną tendencję do ściągania (coś za coś), w M6 jest to o wiele mniejsze ale trzeba się trochę nakręcić za to.mcbeth napisał(a):Z jednej strony chodzi o 'czucie' kierownicy i sił działających na autko, z drugiej coś jakby 100% wspomaganie – całkowity brak feedback-u gdy na koła działają siły związane z nierówna nawierzchnia. Mi odpowiada to jak jest teraz
Coś za coś i tyle.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Kerad napisał(a):Też zauważyłem w swoim ze delikatnie ściąga na prawa stronę na oponach letnich, jak zmienię na zimowe to jest w porządku.
W mojej 323 identycznie
Letnie Kumho a zimowe Bridgestone bodajże ... może te koreańce poprostu do du..y?
Ale zauważyłem, że jak w prawym kole ciśnienie o 0,1 Bar'a wyżej napompuję niż w lewym, to jest tużo lepiej.
- Od: 7 kwi 2007, 11:19
- Posty: 117
- Auto: Mazda6 2.3 Top
moro napisał(a):Kerad napisał(a):Też zauważyłem w swoim ze delikatnie ściąga na prawa stronę na oponach letnich, jak zmienię na zimowe to jest w porządku.
W mojej 323 identycznie
Letnie Kumho a zimowe Bridgestone bodajże ... może te koreańce poprostu do du..y?
Ale zauważyłem, że jak w prawym kole ciśnienie o 0,1 Bar'a wyżej napompuję niż w lewym, to jest tużo lepiej.
U mnie to samo:
– na zimówkach (nowych) jedzie idealnie prosto bez trzymanki,
– na letnich (używki, kupione z samochodem, przebieg: 25tys.km) – ściąga na prawo.
Kombinowałem z zamianą kół przy letnich (przód-tył) i była znaczna różnica. Wynik analizy – uszkodzona przednia prawa opona (uszkodzenie struktury wewnętrznej).
- Od: 5 lip 2007, 16:07
- Posty: 32
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 6 '09 GH R2AA 185KM
Zważcie koledzy jeszcze na rodzaj bieżnika – jeden bieżnik ściąga a drugi nie (chyba symetryczny mniej ściąga).
Opony kierunkowe też mają tendencję większą do ściągania (jeśli się nie mylę).
Opony kierunkowe też mają tendencję większą do ściągania (jeśli się nie mylę).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Witam!
W mojej Mazdzie 6 (rok 2007, diesel 143km, przebieg 11 tyś km) mam problem z zawieszeniem. Jestem I właścicielem, uważam na dziury i krawężniki.
Otóż auto bardzo ściąga w prawo, szczególnie przy przyspieszaniu, jednak również przy jeździe na wprost jest to znaczny problem, ponadto auto przy prędkościach od 120 km wpada w dziwne wibracje, co nasila się z prędkością, do tego dochodzi problem z wyważaniem kół.
Dodam, iż ciśnienie w kołach prawidłowe, koła wyważone, nowe felgi enza i opony dunlop wintersport 3d), na fabrycznych oponach i felgach dzieje się tosamo. ASO bezradne (wiele prób-twierdzi "nic więcej nie da się zrobić")
Fabrycznie auto nie miało zbieżności, znacznie przekroczenia norm.
Auto przeszło już wymianę wahaczy z przodu-wada fabryczna.
Proszę o wszelkie informacje i pomoc.
PS. Jakie ASO polecacie (Łódź, Warszawa)
W mojej Mazdzie 6 (rok 2007, diesel 143km, przebieg 11 tyś km) mam problem z zawieszeniem. Jestem I właścicielem, uważam na dziury i krawężniki.
Otóż auto bardzo ściąga w prawo, szczególnie przy przyspieszaniu, jednak również przy jeździe na wprost jest to znaczny problem, ponadto auto przy prędkościach od 120 km wpada w dziwne wibracje, co nasila się z prędkością, do tego dochodzi problem z wyważaniem kół.
Dodam, iż ciśnienie w kołach prawidłowe, koła wyważone, nowe felgi enza i opony dunlop wintersport 3d), na fabrycznych oponach i felgach dzieje się tosamo. ASO bezradne (wiele prób-twierdzi "nic więcej nie da się zrobić")
Fabrycznie auto nie miało zbieżności, znacznie przekroczenia norm.
Auto przeszło już wymianę wahaczy z przodu-wada fabryczna.
Proszę o wszelkie informacje i pomoc.
PS. Jakie ASO polecacie (Łódź, Warszawa)
-
oskarczechonski
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6