moduł czy cewka
Strona 1 z 1
witam was serdecznie przepraszam bo moze był ten temat poruszany ale wybaczcie bo naprawde nie mam czasu i jestem ostatnio gosciem w domu a potrzebuje fachowej porady gdyz nie chce wyrzucac pieniedzy w bloto. mianowicie przy rozgrzanym silniku szarpie mi moja mazdunia od dolnej partii obrotów do 2000obr/min pozniej wskakuje na wszystkie gary i jest ok i pisza ze w silnikach Z5 padaja aparaty zaplonowe i pomoze temu wymiana cewki. i tu pojawia sie problem jedni nazywaja to cewka a dródzy modulem a podobno to dwie rozne rzeczy i u mnie w sklepie modul kosztuje 130zl a cewka 180zl w innych sklepach cewki zaczynaja sie od 260-280zl ale to szczegol a za taka kase to aparat zaplonowy juz sie wyrwie i nie wiem co mam kupic cewke czy modul a musze to wymienic gdyz robie ostatnio duzo kilometrow i ktoregos dnia stane na krzyzowce i jej nie odpale pomozcie prosze was potrzebuke konkretnych odpowiedzi i szybko z gory dziekuje za wszystko wierze ze mi pomozecie pozdrawiam wszystkich mazdowiczow
- Od: 28 gru 2007, 14:48
- Posty: 21
- Skąd: Kutno
- Auto: mazda 323F 1.5 16v 95r.
sprawdz kable – tez szarpalo mi w okolicach 1300-2000 obr/min na rozgrzanym silniku glownie i okazalo sie ze wystarczylo wymienic kable.
-
Gość
ale kable sprawdzalem w nocy psikalem woda az naprawde byly mokre i kopulke tez nie widzialem zadnego przeskoku iskry wiec przeczowam ze to jest ten [tiiit] aparat tylko wlasnie nie wiem czy to cewka czy modul odpiszcie
- Od: 28 gru 2007, 14:48
- Posty: 21
- Skąd: Kutno
- Auto: mazda 323F 1.5 16v 95r.
mlody pogadaj z Organo on regeneruje te aparaty zaplonowe. Na pewno cię to mniej wyniesie niż zakup nowych kabli NGK (ok 250 zl). Te aparaty padają nagminnie, mają przebicia i iskra ucieka. Ja kable zmienilem , stare mialy 200 tys nalatane i z racji wieku wypadalo je wymienić a różnicy nie poczulem po wymianie poza lżejszym portfelem. Dlubalem w aparacie ale nie do końca jest oki jest troche lepiej ,ostatecznie podeślę do Organo ma wprawę w ich naprawie. W sumie zrobilem to wszystko od pupy strony, kolejność taka jakbym się najpierw wykąpal a potem wysral
Miałem to samo – szarpanie poniżej 2000 rmp. Malowanie cewki (zgodnie z metodą Organo) nic nie poprawiło, wręcz przeciwnie Kupiłem nową cewkę (gdzieś nawet kiedyś podawałem linka na forum, nie chce mi się szukać chwilowo). Zrobiłem 5 tys. km (w tym 2500 przy średniej prędkości 110 kph) – zero szarpnięć.
- Od: 9 lip 2007, 20:00
- Posty: 52
- Skąd: Poznań
- Auto: 323F BA 1.5 Z5 '97
I dobrze zrobiles ze kupiłes cewke ale zawsze jak nie cewka to tak czy siak przewody jak nic
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
frmn89 witam kiedys gadalismy o cewce powiedz mi gdzie kupowales ta cewke podaj mi namiary bo w moim miescie wszystkie sklepy siadaja i nie moge zamowic szukam bezskutku prosba poszukaj tych namiarow bys mi podal ok dzieki z gory pozdrowka
- Od: 28 gru 2007, 14:48
- Posty: 21
- Skąd: Kutno
- Auto: mazda 323F 1.5 16v 95r.
Ja swoją tu: http://www.top-serwis.com/index.php?id= ... s_id=22339
W razie czego:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 7ac0074638
W razie czego:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 7ac0074638
- Od: 9 lip 2007, 20:00
- Posty: 52
- Skąd: Poznań
- Auto: 323F BA 1.5 Z5 '97
witam tylko dodatkowo mam tak ze stoje na swiatlach i obroty mi fiksuja i jak chce przygazowac przerywa mi a po 2000 obrotach wszystko jest wporzadku prosze o odpowiedz
-
tuzek1985
Powiem tak, jest różnica niebo a ziemia Wcześniej było jedno wielkie szarpanie. Teraz potrafi raz na jakiś czas szarpnąć. A ja lubię mieć wszystko perfekt. Może ja za mało bitexu polałem czy coś, nie wiem, szkoda jeszcze raz rozbierać, lepiej wtedy nową założyć. A do tego droga nie jest, zawsze nowa to nowa. Z takiego założenie wyszedłem.
Lukanoa mozesz wiesz gdzie dostac taka cewke bo ja nigdzie nie moge dostac jest problem jak cholera z tym bynajmniej ja nie moge tego dostac wszystkie sklepy co dzwonie mowia mi ze jest to nie osiagalne moze masz dojscie odezwij sie jak najszybciej narazka
- Od: 28 gru 2007, 14:48
- Posty: 21
- Skąd: Kutno
- Auto: mazda 323F 1.5 16v 95r.
Zobacz na stronce Intercars oni maja wszystko no moze prawie
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości