Układ Sterowania Vrisami. Prosze potwierdzać chęć zakupu
Układ działa jak powinien więc kto ma ochotę zapraszam na listę.
Instrukcja montazu znajduje sie tutaj
http://www.fordprobe.pl/upload/goget.ph ... s_box4.doc
Lista chętnych:
-Tomekrvf (zamontowany)
-Marrud (zamontowany)
-Marcini...
-Smirnoff (zamontowany)
-Marcinkosky (zamontowany)
-pawelc (zamontowany)
-Change
-Przemol (zamontowany)
-deejaybialy (zamontowany)
-fastpinio (zamontowany)
-michaulus
-LukasKK
I z klubu Forda Probe:
-Quaki (zamontowany)
-RX (zamontowany)
-Ronin (czekam na wplate)
-Indi (zamontowany)
-Ada (wyslany)
-Thax (zamontowany)
-Kędziorkowie (zamnotowany)
-Pakułek (wyslany)
-Goncia1 (zamontowany)
-Wiesiek (wysłany)
-Sin (wyslany)
-Lukask (zamontowany)
-Slkl (zamontowany)
-Kitt (zamontowany)
-Misiek (wyslany)
-Marcos (zamontowany)
-luki55 (zamontowany)
-Arturo77 (wyslany)
-Asic (brak info)
-Sebastian (brak info)
-Cienki (wyslany)
-Marek V6 (wyslany)
-Kamil 01 (brak info)
-Krycha (wyslany)
-Koszyk(wyslany)
-BOB
-Krzycho
-lempis x2 (ford probe.net)
-pablos11
-znajomy Marcosa
Witam! Jestem z forum mazdaspeed.pl i jak w większości Mazd z silnikiem KL mam problem z Vrisami. Widze, że brat Probe też ma ten problem dlatego pytam także o wasze zdanie na ten temat.
Normalnie bym tego nie ruszał ale jeden Vris jest na stałe otwarty i wywala mi błąd 46. Niektórzy twierdzą że Vrisy maja bardzo małe znaczenie ale ja mam przyjemność podmiany kostek w swoim aucie i widze jak zachowuje sie silnik po załączeniu Vris 2. Idzie jak rakieta!!! Poza tym na odłączonych Vrisach na hamowni wykres wyszedł beznadziejny
Fabryczny wykres
Moj wykres z hamowni ;–(
Punkty dzialania Vris
Instrukcja montazu znajduje sie tutaj
http://www.fordprobe.pl/upload/goget.ph ... s_box4.doc
Lista chętnych:
-Tomekrvf (zamontowany)
-Marrud (zamontowany)
-Marcini...
-Smirnoff (zamontowany)
-Marcinkosky (zamontowany)
-pawelc (zamontowany)
-Change
-Przemol (zamontowany)
-deejaybialy (zamontowany)
-fastpinio (zamontowany)
-michaulus
-LukasKK
I z klubu Forda Probe:
-Quaki (zamontowany)
-RX (zamontowany)
-Ronin (czekam na wplate)
-Indi (zamontowany)
-Ada (wyslany)
-Thax (zamontowany)
-Kędziorkowie (zamnotowany)
-Pakułek (wyslany)
-Goncia1 (zamontowany)
-Wiesiek (wysłany)
-Sin (wyslany)
-Lukask (zamontowany)
-Slkl (zamontowany)
-Kitt (zamontowany)
-Misiek (wyslany)
-Marcos (zamontowany)
-luki55 (zamontowany)
-Arturo77 (wyslany)
-Asic (brak info)
-Sebastian (brak info)
-Cienki (wyslany)
-Marek V6 (wyslany)
-Kamil 01 (brak info)
-Krycha (wyslany)
-Koszyk(wyslany)
-BOB
-Krzycho
-lempis x2 (ford probe.net)
-pablos11
-znajomy Marcosa
Witam! Jestem z forum mazdaspeed.pl i jak w większości Mazd z silnikiem KL mam problem z Vrisami. Widze, że brat Probe też ma ten problem dlatego pytam także o wasze zdanie na ten temat.
Normalnie bym tego nie ruszał ale jeden Vris jest na stałe otwarty i wywala mi błąd 46. Niektórzy twierdzą że Vrisy maja bardzo małe znaczenie ale ja mam przyjemność podmiany kostek w swoim aucie i widze jak zachowuje sie silnik po załączeniu Vris 2. Idzie jak rakieta!!! Poza tym na odłączonych Vrisach na hamowni wykres wyszedł beznadziejny
Fabryczny wykres
Moj wykres z hamowni ;–(
Punkty dzialania Vris
Ostatnio edytowano 9 sty 2007, 17:10 przez mbmaster, łącznie edytowano 23 razy
Zoom zoom Zoom
Moje zdanie na ten temat znasz. Jeżeli chodzi o ten układ z forum probe to byłem z nim na Wolumenie i koleś wycenił mi częsci na około 40 -50 zeta albo mniej. Pozostaje kwestia zrobienie płytki i podłączenia. W tym tygodniu powiniem wiedzieć, czy jeden spec podejmie się zrobienia czegoś takiego
Sprzedam różne części do mx-6
- Od: 23 sie 2005, 08:49
- Posty: 301
- Skąd: Warszawa
- Auto: Q50 3,0 TT, było 3 BL 2,3 MPS, mx6,626, 6 GH 2,5
Pewnie marrud działaj. Co dwie głowy to nie jedna. Najgorsze jest to ze Pawelc juz skonstrulowal taka polytke ale uniwersalna i u niego nie dziala. Z moim ojcem jest o tyle dobrze ze niema opcji zeby nie dzialalo
Zoom zoom Zoom
Witam.
Jak zrobicie układ działający w 100%, z mozliwością płynnej regulacji punktów aktywacji poszczególnych solenoidów VRIS oraz podacie ostateczną cenę takiego wynalazku, to pewnie będę zainteresowany (o ile cena nie będzie z sufitu).
Jakby doszło co do czego, to proszę o info na biuro@carspeed.pl
Pozdrawiam serdecznie
Smirnoff
Jak zrobicie układ działający w 100%, z mozliwością płynnej regulacji punktów aktywacji poszczególnych solenoidów VRIS oraz podacie ostateczną cenę takiego wynalazku, to pewnie będę zainteresowany (o ile cena nie będzie z sufitu).
Jakby doszło co do czego, to proszę o info na biuro@carspeed.pl
Pozdrawiam serdecznie
Smirnoff
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
mbmaster napisał(a):Z moim ojcem jest o tyle dobrze ze niema opcji zeby nie dzialalo
dla mnie też nie było takiej opcji ,czekam na waszą pracę może popełniam jakiś głupi błąd ,tylko żeby znowu projekt nie pozostał tylko teorią ....
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
ee ojciec sie zajmuje budowa sterownikow do pojazow elektrycznych wiec to dla niego raczej zaden problem nie bedzie Bo to zasadniczo prosty uklad a przynajmniej na taki wyglada... w porownaniu z innymi ktore robil
Tutaj jakies tam jego dziela
http://arbiter.pl/galeria/eandre lub tu
http://my.opera.com/eandre/albums/
Tutaj jakies tam jego dziela
http://arbiter.pl/galeria/eandre lub tu
http://my.opera.com/eandre/albums/
Ostatnio edytowano 17 maja 2006, 11:37 przez mbmaster, łącznie edytowano 1 raz
Zoom zoom Zoom
Ja oczywiście się piszę na to
Pozdrowionka
Pozdrowionka
Marcin783
1997-2003 Fiat 126, Fiat TIPO, VW Golf I, Fiat PUNTO
10/2003-06/2004 626 GE 2,0
07/2004-10/2006 MX-6 2,5
08/2006- 3S 2,3
06/2007-12/2007 VW Golf III 1,8
10/2007- Nissan Primera P11 Kombi 2,0
12/2007-07/2008 Seat Leon 1,9
1997-2003 Fiat 126, Fiat TIPO, VW Golf I, Fiat PUNTO
10/2003-06/2004 626 GE 2,0
07/2004-10/2006 MX-6 2,5
08/2006- 3S 2,3
06/2007-12/2007 VW Golf III 1,8
10/2007- Nissan Primera P11 Kombi 2,0
12/2007-07/2008 Seat Leon 1,9
- Od: 24 paź 2003, 21:15
- Posty: 324
- Skąd: Sulejówek
- Auto: Mazda 3S
Zależności od ceny, ale czy można by zmodyfikować ten układ o to by załanczał vrisy wzależności od otwarcia przepustnicy czylii 75 % otwarcia co odpowiada napięciu z tps-u 2.9 V ?
- Od: 18 lut 2006, 16:32
- Posty: 40
- Skąd: Opole
- Auto: Ford PROBE 2.5 V6
Marek ja tez sie bede chyba sklanial ku temu i oczywiscie jedtem chetny
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
Jeszcze niewiem. Narazie weryfikujemy uklad od gryga ale jest juz ta pare bledow.
Najprawdopodbniej bedzie to prosty uklad pomijajacy przepustnice. Jak pisalem wczesniej w silnikach KF dziala to z pominieciem.
Najprawdopodbniej bedzie to prosty uklad pomijajacy przepustnice. Jak pisalem wczesniej w silnikach KF dziala to z pominieciem.
Zoom zoom Zoom
Super, że załanczanie zleży też od tps-a, jest możliwoś dowolnej regulacji.
Jak sprawuje się układ sterowania ?
Jak sprawuje się układ sterowania ?
- Od: 18 lut 2006, 16:32
- Posty: 40
- Skąd: Opole
- Auto: Ford PROBE 2.5 V6
kazdy KL ma walniete vrisy?
- Od: 6 maja 2004, 19:22
- Posty: 286
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mitsu Lancer/AR
Nie kazdy. Zazwyczaj Vrisy dzialaja w w nowszych modelach np po 95roku. Uklad sie wlasnie sklada do kupy a szczerze mowiac to tragiczny do skladania jest. Plytka ma wymiary kolo 8cm na 6cm + jeszcze dojdzie uklad do tps-a. Indi a do czego ta regulacja? Jak chcesz to mozesz dostac jakis inny model ale niewiem do czego?
Zoom zoom Zoom
mbmaster napisał(a):Indi a do czego ta regulacja? Jak chcesz to mozesz dostac jakis inny model ale niewiem do czego?
Chodziło mi czy można regulować punkt zapięcia vrisów wzależności od położenia przepustnicy, ale nie jest to konieczne. W układzi będzi możliwość regulacji jeżeli chodzi o prędkość obrotową czy jest ustawienie stałe którego nie da się zmianiać ?
Ogólnie to trzymam kciuki, by to chulało.
- Od: 18 lut 2006, 16:32
- Posty: 40
- Skąd: Opole
- Auto: Ford PROBE 2.5 V6
mbmaster Jak coś to i ja sie na to pisze o ile bedzie mnie na ten wynalazek stać jakby co prosze o info na PW pozdrawiam i zycze powodzonka
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
Wedlug programow symulujacych dzialnie ukladow wszystko powinno dzialac. Czujnik polozenia przepustnicy i calego sterowania znajduje sie na jednej plytce. Vris-y beda sterowane dokladnie jak podaje manual 0-3250 3250-4250 4250-6250 6250-7000
Narazie problemem jest wytrawienie plytki bo male rozmiary sciezek utrudniaja wykonanie prototypowej plytki w sposob domowy. Pozniej jak bedzie dzialao i beda zamowienia to plytki zostana oddane do profesjonalnego trawienia. Niestety uklad jest sztywny ale niewiem czy nie mozna go raz indywidualnie zaprogramowac. Musze zapytac ojca. Niewiem czy udalo mu sie wytrawic w koncu bo bylem na zlocie i juz spi.
Narazie problemem jest wytrawienie plytki bo male rozmiary sciezek utrudniaja wykonanie prototypowej plytki w sposob domowy. Pozniej jak bedzie dzialao i beda zamowienia to plytki zostana oddane do profesjonalnego trawienia. Niestety uklad jest sztywny ale niewiem czy nie mozna go raz indywidualnie zaprogramowac. Musze zapytac ojca. Niewiem czy udalo mu sie wytrawic w koncu bo bylem na zlocie i juz spi.
Zoom zoom Zoom
mbmaster napisał(a):Wedlug programow symulujacych dzialnie ukladow wszystko powinno dzialac. Czujnik polozenia przepustnicy i calego sterowania znajduje sie na jednej plytce. Vris-y beda sterowane dokladnie jak podaje manual 0-3250 3250-4250 4250-6250 6250-7000
Czyli tak położenie przepustnicy załancza się 3/4 otwarcia przepustnicy, co równa się napięciu 2.9Vz tps-a, reszta jak servisówce ,czyli
0-3250 zamknięte oba
3250-4250 otwrty vris#1
4250-6250 otwarte oba vris#1 i 2
6250-7000 oba zamknięte
Jeżeli tak to gites.
- Od: 18 lut 2006, 16:32
- Posty: 40
- Skąd: Opole
- Auto: Ford PROBE 2.5 V6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6