Mazda 626 GD coupe 2.2l F2 '89r.
Witam.
Od kilku dni jestem posiadaczem takiego zacnego auta jakim jest Mazda 626 GD coupe.
Możliwe, że "porywam sie z motyką na ..." ale... ten model chodził za mną od dawna i w końcu przyjechał na moje podwórko (sam nim przyjechałem, aż ze śląska).
Auto sprowadzone z Niemiec, ale ostatnim właścicielem był polak i troszkę je zaniedbał. Może nie technicznie, ale wizualnie! Należy się Mazdzie porządne czyszczenia wnętrza i pranie tapicerki, lecz z racji niesprzyjającej pogody taka operacja poczeka na słoneczne dni. Musi się zadowolić odkurzaniem i wytarciem kurzu.
Zewnętrzna karoseria wygląda dość dobrze jak na pełnoletnie auto, jedne nadkole wymaga poprawek lakierniczych.
dane auta:
~ data produkcji 1989.10.11 (rejestracja 1990)
~ produkcja: Japonia
~ wersja europejska (na Niemcy)
~ kod katalogowy: AEGA03
~ kod zakończenia: GS28-SJG
~ coupe
~ silnik 2.2i 12v SOHC = 115 KM 180Nm
~ kolor: nadwozie – czerwony SQ Blaze; wnętrze – szary GC8 Dark
~ przebieg 260kkm
~ stan dobry+
wyposażenie (GLX):
~ ABS
~ wsp. kierownicy
~ el. szyby
~ el. lusterka
~ el. szyberdach
~ el. reg. świateł
~ welur
~ koła zima: 14" stal – 185/70/14
naprawa:
~ wymiana łącznika elastycznego oraz naprawa nieszczelności wydechu
~ wymiana przegubów (nareszcie cicho się rusza)
~ wymiana / naprawa przedniego zawieszenia (poprawiła się stabilność auta)
~ wymiana oleju + filtr oleju i powietrza
~ wymiana klocków hamulcowych tył (nazwy nie pamiętam, ale na takie jakie dostałem w sklepie ok godz.20)
~ wymiana klocków hamulcowych przód (Remsa)
~ wymiana / naprawa tylnego zawieszenia
~ ponowna naprawa przedniego zawieszenia/wymiana tulei wahacza na firmy NOK
~ wymiana [jakich?] zacisków (w pełni zregenerowane)
~ wymiana filtru paliwa i czujnika temperatury
~ płukanka silnika (LIQULI MOLY), wymiana filtra (MAX) i oleju (MOTUL Synergle+ 6100 SEA10W40) na półsyntetyk – przebieg: 283 375km
~ czyszczenie przepustnicy – przebieg: 284 500km
~ wymiana wydechu (tłumik środkowy i końcowy oraz rura pomiędzy tłumikami)
modyfikacje:
~ audio: głośniki (deska+półka+drzwi) i okablowanie Alphard: sygnałowe 2x1,5mm, zasilające 5mm + bezpiecznik 30A
~ radio: Fujitsu Ten Limited GJ24 66 9WO + wejście AUX na MP3
~ komunikacja: CB Radio Lafayette Ares + antena Lemm AT 1063
~ autoalarm + pilot (centralny zamek) + domykanie szyb
~ oryginalne halogeny w atrapie
~ żarówki H4: PHILIPS NightGuide 3 color safety Double Lifetime
~ koła lato: 15" alu Zender, Pirelli P7 195/60 88V
~ oryginalna dokładka pod przedni zderzak
~ Klima w trakcie montowania.
media:
~ foto: 1–2–3–4–5–6–7–8–9
~ video: 1
A oto i moja coupe'tka
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy aut marki Mazda
PLaster – Marcin Czelej
Od kilku dni jestem posiadaczem takiego zacnego auta jakim jest Mazda 626 GD coupe.
Możliwe, że "porywam sie z motyką na ..." ale... ten model chodził za mną od dawna i w końcu przyjechał na moje podwórko (sam nim przyjechałem, aż ze śląska).
Auto sprowadzone z Niemiec, ale ostatnim właścicielem był polak i troszkę je zaniedbał. Może nie technicznie, ale wizualnie! Należy się Mazdzie porządne czyszczenia wnętrza i pranie tapicerki, lecz z racji niesprzyjającej pogody taka operacja poczeka na słoneczne dni. Musi się zadowolić odkurzaniem i wytarciem kurzu.
Zewnętrzna karoseria wygląda dość dobrze jak na pełnoletnie auto, jedne nadkole wymaga poprawek lakierniczych.
dane auta:
~ data produkcji 1989.10.11 (rejestracja 1990)
~ produkcja: Japonia
~ wersja europejska (na Niemcy)
~ kod katalogowy: AEGA03
~ kod zakończenia: GS28-SJG
~ coupe
~ silnik 2.2i 12v SOHC = 115 KM 180Nm
~ kolor: nadwozie – czerwony SQ Blaze; wnętrze – szary GC8 Dark
~ przebieg 260kkm
~ stan dobry+
wyposażenie (GLX):
~ ABS
~ wsp. kierownicy
~ el. szyby
~ el. lusterka
~ el. szyberdach
~ el. reg. świateł
~ welur
~ koła zima: 14" stal – 185/70/14
naprawa:
~ wymiana łącznika elastycznego oraz naprawa nieszczelności wydechu
~ wymiana przegubów (nareszcie cicho się rusza)
~ wymiana / naprawa przedniego zawieszenia (poprawiła się stabilność auta)
~ wymiana oleju + filtr oleju i powietrza
~ wymiana klocków hamulcowych tył (nazwy nie pamiętam, ale na takie jakie dostałem w sklepie ok godz.20)
~ wymiana klocków hamulcowych przód (Remsa)
~ wymiana / naprawa tylnego zawieszenia
~ ponowna naprawa przedniego zawieszenia/wymiana tulei wahacza na firmy NOK
~ wymiana [jakich?] zacisków (w pełni zregenerowane)
~ wymiana filtru paliwa i czujnika temperatury
~ płukanka silnika (LIQULI MOLY), wymiana filtra (MAX) i oleju (MOTUL Synergle+ 6100 SEA10W40) na półsyntetyk – przebieg: 283 375km
~ czyszczenie przepustnicy – przebieg: 284 500km
~ wymiana wydechu (tłumik środkowy i końcowy oraz rura pomiędzy tłumikami)
modyfikacje:
~ audio: głośniki (deska+półka+drzwi) i okablowanie Alphard: sygnałowe 2x1,5mm, zasilające 5mm + bezpiecznik 30A
~ radio: Fujitsu Ten Limited GJ24 66 9WO + wejście AUX na MP3
~ komunikacja: CB Radio Lafayette Ares + antena Lemm AT 1063
~ autoalarm + pilot (centralny zamek) + domykanie szyb
~ oryginalne halogeny w atrapie
~ żarówki H4: PHILIPS NightGuide 3 color safety Double Lifetime
~ koła lato: 15" alu Zender, Pirelli P7 195/60 88V
~ oryginalna dokładka pod przedni zderzak
~ Klima w trakcie montowania.
media:
~ foto: 1–2–3–4–5–6–7–8–9
~ video: 1
A oto i moja coupe'tka
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy aut marki Mazda
PLaster – Marcin Czelej
Ostatnio edytowano 22 wrz 2010, 08:50 przez PLaster, łącznie edytowano 61 razy
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
zapodaj jakieś foty
i zmień fele
czelejm napisał(a):koła 14" stal – 185/70/14
i zmień fele
fotki już są
a co do kół to jeszcze sie zastanawiam czy zmieniać, zamierzam jeździć po stolicy tym autem i obawiam się ze mogę ją rano zastać na cegłach
Pierwsza sesja zdjęciowa
a co do kół to jeszcze sie zastanawiam czy zmieniać, zamierzam jeździć po stolicy tym autem i obawiam się ze mogę ją rano zastać na cegłach
Pierwsza sesja zdjęciowa
Ostatnio edytowano 19 sty 2009, 02:01 przez PLaster, łącznie edytowano 2 razy
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
czelejm Mazda jak Mazda, ładnie zadbana lakierek i na środek nie ma co narzekać Na początek do wyrzucenia naklejka z tyłu i jakieś felgi. No i może lusterka pod kolor
P.S. Boski T25 na drugim planie
P.S. Boski T25 na drugim planie
Jeżeli ludzie szepczą za twoimi plecami to tylko znaczy że ich wyprzedziłeś. | www.burnwater.pl
- Od: 13 sie 2007, 13:06
- Posty: 865
- Skąd: Białystok
- Auto: EA5A SE
ladna sztuka
dokladnie zmien felgi a bedzie jeszcze ladniejsza gratuluje zakupu !!
Waluś napisał(a):i zmień fele
dokladnie zmien felgi a bedzie jeszcze ladniejsza gratuluje zakupu !!
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Wielkie dzięki za opinie;)
Po tych wypowiedziach tak się właśnie teraz zastanawiam, czy nie zainwestować w jakieś ładne koła.
Na początek jednak zainwestuje na przywrócenie auta do dobrego stanu technicznego i zainstalowanie "podtlenku" który pozwoli na zaoszczędzenie kasy co pozwoli mi pomyśleć o tych felgach. Chciałbym zmienić te felgi na jakieś alu, ale ryzyko ich straty chwilami mnie przestrasza.
A jeśli chodzi o modyfikacje to nie planuje za wiele. W najbliższym czasie planuje obszycie skórą kierownicy i gałki zmiany biegów, bo seryjna jakoś średnio mi się podoba. Może jeszcze jakieś delikatne przyciemnienie tylnych szyb.
Szczerze mówiąc nie lubię tuningu optycznego, jedynie personalizację auta. A mazda w tej wersji nie wymaga większych zmian, bo taka mi się podoba Wszyscy, którzy znają to auto wiedzą jaki ma klimat i wiedzą że mocne upiększanie ładnego auta doprowadza do jego oszpecenia.
Po tych wypowiedziach tak się właśnie teraz zastanawiam, czy nie zainwestować w jakieś ładne koła.
Na początek jednak zainwestuje na przywrócenie auta do dobrego stanu technicznego i zainstalowanie "podtlenku" który pozwoli na zaoszczędzenie kasy co pozwoli mi pomyśleć o tych felgach. Chciałbym zmienić te felgi na jakieś alu, ale ryzyko ich straty chwilami mnie przestrasza.
A jeśli chodzi o modyfikacje to nie planuje za wiele. W najbliższym czasie planuje obszycie skórą kierownicy i gałki zmiany biegów, bo seryjna jakoś średnio mi się podoba. Może jeszcze jakieś delikatne przyciemnienie tylnych szyb.
Szczerze mówiąc nie lubię tuningu optycznego, jedynie personalizację auta. A mazda w tej wersji nie wymaga większych zmian, bo taka mi się podoba Wszyscy, którzy znają to auto wiedzą jaki ma klimat i wiedzą że mocne upiększanie ładnego auta doprowadza do jego oszpecenia.
Ostatnio edytowano 25 mar 2008, 22:54 przez PLaster, łącznie edytowano 1 raz
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
palik napisał(a):adnie zadbana lakierek
według mnie była malowana i to chyba cała Za czysto jest pod maska jak na 18 latek hehe, nie widać śladu konserwacji9 profili, ale fakt faktem cudny lakierek
O alusy sie nie martw. Kup orginalne alumy od GD 15", zakładasz standardowy profil 195/65 i śmiało po dziurach
Kierownicy poszukaj na allegro. Są do kupienia czasem fajne fajery od mazdy (TWR chyba) – zobacz moją w profilu. Skurka jak się patrzy, zdaje się że chyba z miesiąc temu ktoś nawet sprzedawał za śmieszna kaskę. Taka fajerę zakładasz plug&play, bez naby
Pozdro
baaaardzo ładne coupe
- Od: 13 lis 2006, 21:46
- Posty: 492
- Skąd: W-Wa | Izabelin
- Auto: M323F/BJ/FP
Waluś napisał(a):palik napisał(a):adnie zadbana lakierek
według mnie była malowana i to chyba cała Za czysto jest pod maska jak na 18 latek hehe, nie widać śladu konserwacji9 profili, ale fakt faktem cudny lakierek
A kto ją tam wie, nie znam historii tego auta, a 18 lat swoje robi. Niech sobie i będzie malowana aby było wszystko oki!!
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Konkretne auto tylko ładne fele do tego i będzie super.
- Od: 11 lip 2007, 21:40
- Posty: 215
- Skąd: Iława
- Auto: mx-3 1.8V6
Witam ponownie i zapraszam na kolejną maleńką sesję zdjęciową. Tym razem z plenerze!
Serpelice nad Bugiem
Serpelice nad Bugiem
Ostatnio edytowano 27 mar 2008, 00:09 przez PLaster, łącznie edytowano 1 raz
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Jak na swój wiek wygląda na prawdę dobrze.
Czy to ty lejesz tam pod drzewami na tym drugim zdjęciu
Czy to ty lejesz tam pod drzewami na tym drugim zdjęciu
- Od: 11 lip 2007, 21:40
- Posty: 215
- Skąd: Iława
- Auto: mx-3 1.8V6
Wygląda dobrze, ale jeszcze trochę pracy będzie mnie kosztowała!
hmmm... tak jakoś przypadkiem, fajny aspekt na pamiątkę
hmmm... tak jakoś przypadkiem, fajny aspekt na pamiątkę
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
czelejm napisze jeszcze raz kup jakies felgi bedzie jeszcze ladniejsza
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
jak sie uporam z innymi rzeczami, które wymagają wcześniejszej interwencji i zostanie mi jeszcze kilka PLNów to kupię felgi.
PS. a może macie jakieś ciekawe felgi (najlepiej z możliwymi oponami) do sprzedania w rozsądnej cenie?
PS. a może macie jakieś ciekawe felgi (najlepiej z możliwymi oponami) do sprzedania w rozsądnej cenie?
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Witam,
Dziś odrobinkę pobawiłem się elektroniką i zainstalowałem głośniki w w tylnej półce. Nic specjalnego, jakieś seryjne z mojego poprzedniego auta, ale grają całkiem znośnie.
Kiedyś widziałem u kogoś jakieś fotki jak wmontował w przednie drzwi głośniki pod tapicerkę i jestem zainteresowany parametrami tych głośników. Jakby ktoś pamiętał kto dokonał takiej instalacji to proszę o info.
PS. Czy we wszystkich wersjach były montowane elektrycznie wysuwane anteny bo nie wie jak jest w mojej coupe, ale jakiś nie mogę znaleźć odpowiedniego kabelka do jej wysunięcia?
Dziś odrobinkę pobawiłem się elektroniką i zainstalowałem głośniki w w tylnej półce. Nic specjalnego, jakieś seryjne z mojego poprzedniego auta, ale grają całkiem znośnie.
Kiedyś widziałem u kogoś jakieś fotki jak wmontował w przednie drzwi głośniki pod tapicerkę i jestem zainteresowany parametrami tych głośników. Jakby ktoś pamiętał kto dokonał takiej instalacji to proszę o info.
PS. Czy we wszystkich wersjach były montowane elektrycznie wysuwane anteny bo nie wie jak jest w mojej coupe, ale jakiś nie mogę znaleźć odpowiedniego kabelka do jej wysunięcia?
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Bardzo ładna tylko tej felgi jej właśnie brakuje. Zacne auto, też kiedyś myślałem o takim ale poszedłem w niemiecką motoryzację w tym czasie. W sumie to masz starszą siostrę mojego auta
Ile pali tak średnio?
Ile pali tak średnio?
czelejm napisał(a):przednie drzwi głośniki pod tapicerkę
czelejm napisał(a):Czy we wszystkich wersjach były montowane elektrycznie wysuwane anteny bo nie wie jak jest w mojej coupe, ale jakiś nie mogę znaleźć odpowiedniego kabelka do jej wysunięcia?
w żadnej z europejskich. Jestem posiadaczem chyba jedynej oryginalnej anteny elektrycznej w GD
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości