323F 1,616V /92 -ubytki płynu chłodniczego
Napisane: 31 sty 2005, 10:05
1. Wymieniłem na nową chlodnicę + korek z uwagi na pęknięty górny kolektor,
2.Sprawdziłem miejsca połączeń gumowych przewodów w komorze silnikowej,
3. Odpowietrzyłem układ chłodzący po wymianie chlodnicy i nowego płynu zgodnie z instrukcją obsługi ( otrarty wlot do nagrzewnicy),
4. W zbiorniku cieczy chlodzącej pozion płynu (na zimnym) pomiędzy min. a max.
Po przejechaniu trasy ponad 700 km zuważyłem brak płynu w zbiorniku cieczy poniżej min. (przy zimnym silniku ),po odkręceniu korka chłodnicy poziom był prawidlowy-dolna krawędż wlewu.
Co jest powodem,że płyn ze zbiornika mnie "uciekł".?????????Koledzy kierowcy mi podpowiadaja,że może przyczyną być nagrzewnica. Kiedy sięgnąłem do książki MAZDA 323 WKiŁ to mnie przeraziło,że bębę zmuszony rozbierać tablicę rozdzielczą by dostać do obudowy ogrzewania i sprawdzić co jest przyczyną ubytku płynu.Może ktoś z Klubowiczów mi poradzi w tej sprawie.
2.Sprawdziłem miejsca połączeń gumowych przewodów w komorze silnikowej,
3. Odpowietrzyłem układ chłodzący po wymianie chlodnicy i nowego płynu zgodnie z instrukcją obsługi ( otrarty wlot do nagrzewnicy),
4. W zbiorniku cieczy chlodzącej pozion płynu (na zimnym) pomiędzy min. a max.
Po przejechaniu trasy ponad 700 km zuważyłem brak płynu w zbiorniku cieczy poniżej min. (przy zimnym silniku ),po odkręceniu korka chłodnicy poziom był prawidlowy-dolna krawędż wlewu.
Co jest powodem,że płyn ze zbiornika mnie "uciekł".?????????Koledzy kierowcy mi podpowiadaja,że może przyczyną być nagrzewnica. Kiedy sięgnąłem do książki MAZDA 323 WKiŁ to mnie przeraziło,że bębę zmuszony rozbierać tablicę rozdzielczą by dostać do obudowy ogrzewania i sprawdzić co jest przyczyną ubytku płynu.Może ktoś z Klubowiczów mi poradzi w tej sprawie.